سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چهار شگرد طراحی سایت که شرکت ها باید به آن ها توجه کنند

در تجارت، اولین برخورد مهم ترین گام است.

تنها پنج صدم یک ثانیه برای یک فرد فرضی طول می کشد تا در مورد وبسایتتان به نتیجه ای برسد. برای برخی افراد، ظاهر اولیه وبسایت شما تنها نکته حاوی اهمیت درباره کار و تجارت شماست.

حال سوال این است که چطور می توان کاری کرد که اولین برخورد مشتری احتمالی با وبسایتتان برخوردی مطلوب باشد و نتیجه ای مطلوب نیز در پی خود داشته باشد؟

شما بایستی‌ در باره شگردهای طراحی سایت که مشتریان را تحت تاثیر قرار می دهند بدانید، و از آن مهم تر آن ها را به کار بگیرید.

برخی می پرسند که ولی آیا بازدیدکنندگان وب اصلا اهمیتی به طراحی سایت می دهند؟ پاسخ این سوال بله است. در واقع 75 درصد مردمی که به وبسایتتان سر میزنند، قابل اعتماد بود شما را بر اساس طراحی سایت تان می سنجند.

به روز بودن در زمینه شگردهای طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است. هرچند که گفتن این حرف راحت تر از عمل کردن به آن است؛ به خصوص وقتی که پای کار و تجارت در میان است.

برای همین است که در این مقاله که شگردهای طراحی سایت به روز در سال 2018 را محدود کرده ایم به چهار شگرد خاص که باعث خواهند شد بازدیدکنندگان عاشق کار و تجارت شما در اولین نگاه بشوند:

اولین برخورد ها بی نهایت مهم هستند و سر همگی ما خیلی شلوغ تر از آن است که بخواهیم همه شگردهای مرتبط را بیاموزیم.

1) بخش ویدیویی

این که اینترنت در حال تبدیل شدن به یک مدیوم ویدیوگرافیک است (شاید هم تا الان تبدیل شده است) بر هیچ کس پوشیده نیست.

در واقع، تا سال 2021 بیش از 82 درصد ترافیک اینترنت مختص ویدیو خواهد بود. این روند را دست کم نگیرید. هر چه باشد، از سال 1979 تا به حال ابزار ویدیو پتانسیل بالای خود برای انتقال پیام اثبات کرده است.

اول خبر بد را می دهیم: تولید ویدیو احتیاج به زمان، پول و منابع بالایی دارد.

و حالا خبر خوب: ویدیو قابلیت انتقال پیام و تبلیغ فوق العاده ای را دارد که هیچ مدیوم تبلیغاتی دیگری ندارد.

به خصوص چنانچه قصد فروش محصولی خدماتی را دارید، ویدیو اهمیت بیشتری پیدا می کند. ویدیو قابلیت این را دارد که موضوعی پیچیده را به صورت تکه تکه و تجزیه شده به مخاطب به طور کامل توضیح دهد.

برای کسانی که با سئو سر و کله می زنند خبرهای خوب بیشتری هم داریم! اضافه کردن ویدیو به صفحاتتان می تواند شانس پدیدار شدن صفحاتتان در صفحه اول گوگل را تا 53 برابر بیشتر کند. شرط آن است که ویدیوی خوبی باشد.

2) قالب چند رسانه ای

روشی دیگر برای آن که کاربرد محصولات یا خدمات خود را در زندگی توضیح دهید آن است که از روش های چند رسانه ای و پیشرفته تر کمک بگیرید.

قالب چند رسانه ای از قالب پست های وبلاگی و اطلاعاتی غنی تر است و به مشتریان شما اجازه می دهند که بتوانند تجربه کار با شما یا استفاده از خدمات شما را تجسم کنند و به آن علاقمند شوند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/the-four-web-design-trends-businesses-should-actually-care-about/