سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت

طراحی ، فرایند جمع آوری ایده ها ، کنار هم قرار دادن و پیاده سازی آن ها با اصولی مشخص برای رسیدن به یک هدف است .

طراحی سایت نیز یک فرایند ساختن است که مقصود آن ارائه مطالب در بستر صفحات وب می باشد تا در سمت دیگر کاربران بتوانند با کمک مرورگر و از طریق اینترنت به آن ها دسترسی داشته باشند .

عناصر طراحی سایت

طراحی سایت نیز مانند سایر شاخه های طراحی شامل اصطلاحاتی است که در زیر به آن ها می پردازیم :

طرح بندی

گرفیک ، بخش های تبلیغاتی و متون از این طریق کنار یکدیگر قرار می گیرند . در جهان وب ، کمک به یافتن اطلاعاتی که مردم به دنبال آن هستند یک هدف کلیدی است . این مورد شامل حفظ تعادل ، استحکام و یکپارچگی طراحی است .

رنگ بندی

انتخاب رنگ های طراحی سایت بستگی به هدف و مشتریان شما دارد . این مورد می تواند یک طرح سیاه و سفید ساده باشد یا طرحی باشد که از رنگ های مختلف تشکیل شده است که شخصیت فرد یا برند یک سازمان را منتقل می کند .

گرافیک

این مورد می تواند شامل لوگو ها ، عکس ها ، کلیپ آرت ها یا آیکون ها باشد که هر کدام طراحی سایت را تحت تاثیر قرار می دهند . با توجه به کاربران ، این موارد باید به درستی کنار یکدیگر قرار گیرند ، با رنگ بندی و محتوای صفحه متناسب باشد و آنقدر زیاد نباشند که باعث کندی صفحه شود .

فونت ها

استفاده از فونت های متفاوت طراحی سایت شما را بسیار جذاب تر می کند . اکثر مرورگر ها تعداد محدودی از فونت ها را تشخیص می دهند که تحت عنوان ” web-safe fonts ” شناخته می شوند ؛ پس طراح شما باید از بین این گروه فونت های خود را انتخاب کند .

محتوا

محتوا و طراحی سایت با یکدیگر می توانند هدف سایت را از طریق عکس و متن با قدرت بیشتری به بازدیدکننده منتقل کنند . متن توشته شده همیشه باید مناسب و مفید باشد ؛ به طوری که خواننده را سردرگرم نکند و همان چیزی را به آن ها دهد که باعث شده وارد آن سایت شوند و آن را می خواهند . محتوا باید برای موتور های جست و جو بهینه شده باشد و دارای طول مناسبی باشد و دارای کلمات کلیدی متناسب با موضوع باشد .

طراحی سایت متناسب با کاربران

در کنار عناصر پایه طراحی سایت که باعث زیبایی یک سایت می شوند و ظاهری قانع کننده به آن می بخشند ، یک سایت باید کاربران را نیز راضی نگه دارد . موارد زیر می توانند شما را در رسیدن به این خواسته کمک کنند :

ناوبار

ساختار سایت ، منو ها و سایر ابزار ناوبار در طراحی سایت باید با توجه به این طراحی شوند که کاربران چگونه جست و جو می کنند . هدف این است به کاربران کمک کنید به آسانی در سایت شما گشت و گذار کنند و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست بیاورند .

چند رسانه ای

فایل های صوتی و ویدئویی مرتبط در طراحی سایت باعث تحریک کاربران می شود تا اطلاعات مورد نیاز خود را راحت تر پیدا کنند و درک کنند . این مورد باعث می شود کاربران زمان بیشتری را در سایت شما سپری کنند .

سازگاری

طراحی سایت باید طوری انجام شود که با تمامی مرورگر ها و سیستم ها سازگار باشد و باعث افت بازدید آن نشود .

تکنولوژی

پیشرفت تکنولوژی به طراحان آزادی داده است تا طراحی سایت خود را متحرک کنند و نو آوری کنند ؛ نو آوری هایی که که باعث تازه بودن ، داینامیک بودن و منحصر به فرد بودن طراحی سایت می شود .

تعامل

افزایش مشارکت کاربران فعال و درگیر کردن آن ها با طراحی سایت ، با اضافه کردن بخش کامنت ها و نظرسنجی در طراحی امکان پذیر است . تبدیل کاربران از بازدیدکننده به مشتری نیز با استفاده از خبرنامه های ایمیل و فرم تماس با ما فرصت مناسبی برای شما است .

متخصصان طراحی سایت گرگ سفید رابط کاربری فوق العاده ای برای تجربه کاربران در سطح وب ایجاد می کنند . ما انتقاد کاربران را گوش می کنیم و پس از بررسی آن ها برای طراحی به نظرات مخصوص هر یک از مشتری ها نیز توجه می کنیم و فرایند های پیچیده را به یک آثار هنری ساده و ظریف تبدیل می کنیم .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/service/web-design/