سفارش تبلیغ
صبا ویژن

اضافه شدن بخش \پاسخ های غنی\ به دستیار گوگل

کمپانی گوگل به تازگی گرافیک ها ، ابزارها و محتوای بصری پیشرفته‌تری را به بخش جستجوی سئو ی خود در دستگاه‌های آندروید اضافه کرده است. با استفاده از این تصاویر و انواع جدیدی از محتوا که با عنوان پاسخ غنی شناخته می‌شود بیرگون به نظر می‌رسد کمپانی گوگل قصد دارد تا نتایج جستجوی خود را در دستیار خود با جستجوهای انجام گرفته در دستگاه های موبایل مطابقت دهد.

اسنیپت ها، OneBox، پنل Knowlege، پاسخ های مستقیم. تصاویر قرار گرفته در سمت چپ نشان دهنده نتایج قبل از استفاده از ویژگی جدید دستیار سئو ی گوگل و تصاویر قرار گرفته در سمت راست نشان دهنده نتایج پس از استفاده از ویژگی جدید پاسخ‌های غنی در دستیار سئو ی گوگل است. تصاویر قرار گرفته در سمت چپ هم اکنون به امکاناتی مانند دکمه ذخیره، نشان گر سهام و نمودار گرافیکی و محتوای پیشرفته مجهز شده است.

تعدادی از اسنیپت ها و سایر انواع محتوا در این نتایج سئو وجود دارند که برخی از آن ها شامل محتوای علامت گذاری شده هستند و برخی از آن ها از این ویژگی برخوردار نیستند. مثال ها و دسته‌بندی‌های محتوای دیگری نیز در این ویژگی جدید گوگل قرار دارد.

چرا باید به این ویژگی جدید اهمیت دهیم؟

از آن جایی که دستیار جدید سئو ی گوگل هم اکنون بر روی بیش از میلیون ها دستگاه قابل دسترسی است، اهمیت آن دو چندان می شود. از آن جایی که گوگل منبع و جریان اصلی دریافت اطلاعات برای کاربران است، این نتایج برای بازدیدکنندگان، بازاریابان و شرکت گوگل اهمیت زیادی دارد و نتایج سئو ی به دست آمده در آن باعث جلب توجه افراد زیادی می شود.

از آن جایی که درصد زیادی از حجم جستجوی سئو ی گوگل در طی سالیان آینده به دستیار گوگل منتقل می شود، شرکت ها به طور صعودی بر روی این ویژگی سئو تمرکز می کنند و شرکت گوگل رفته‌رفته شروع به کسب درآمد از آن می کند.

شرکت گوگل اخیراً تستی از لیست خدمات خود را در نتایج دستیار خود گنجانده است. این فضا به طور قابل توجهی با ارزش است، زیرا توجه توجه کاربران به آن جلب شده است و موارد زاید بسیار کمی در این تست سئو مشاهده می شود.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/rich-answers-coming-to-google-assistant/