سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 مزیت استفاده از رویکرد کپی برای طراحان

رویکرد طراحی اولین کپی، در کمک به هر اندازه از طرح های طراحی مفید است. این که آیا این یک صفحه مستقل ، مانند یک صفحه فرود است یا اینکه طراحی سایت مجدد است، یک رویکرد اول نسخه کپی می تواند پروژه شما را موثرتر کند.

شخصا، طی سالهای زیادی از این رویکرد استفاده کرده ام، از جمله در کار مشاغل قدیمی ، در راه اندازی و در تمام پروژه های آزاد اَم.

در این پست، من شش مزیت استفاده از یک رویکرد طراحی اولیه محتوا را برای شما نام می برم. من را دنبال کنید!

1. زمان بندی بهتر پروژه و برنامه ریزی مهلت

مهم نیست که چه کسی مسئول نوشتن محتوا در طراحی سایت است، اینکه شما باشید ، یا شخص دیگری در تیم تان یا مشتری خود .

هنگامی که شما در ابتدای یک پروژه برای نوشتن تمام کپی همراه با یک طرح محتوا (مانند تصاویر یا ویدیو) زمان می گیرید، به شما امکان می دهد که زمان بندی را دقیق تر در نظر بگیرید. مهم نیست که چه ابزاری را شما یا هم تیمی تان استفاده می کنید، خوب است که با یک جدول زمانی که همه می توانند ببینند،  طراحی سایت را شروع کنید.

من در حال کار بر روی به روز رسانی چند صفحه از نمونه کارهای طراحی سایت خودم هستم. همانطور که می توانید در تصویر بالا ببینید، من وظایف سطح بالا را مشخص می کنم. دانستن مهلت ها و نظم عملیات، این پروژه را هموار می کند. این مانع از پریدن من از ایده ای به ایده ی دیگر می شود .

این فرآیند همپوشانی است

بسته به اندازه پروژه طراحی سایت ، نوشتن تمام کپی خود زمان می برد . یک پیش نویس در ابتدا جواب خواهد بود. علاوه بر این، لزوما برای ایجاد تمام دارایی های محتوا نیز لازم نیست. یک نشانه ساده که در آن شما می خواهید از یک عکس در کجا استفاده کنید یا توصیف کردن آن با نشان دادن اینکه چه زمانی عکسبرداری ممکن است در زمان بندی پروژه انجام شود برای شروع کافی است.

2. کمک به برنامه ریزی سایت

این یک مزیت قابل توجه برای پروژه های بزرگتر است، مانند تجدید طراحی سایت شرکت های پرطرفدار. نوشتن برنامه کپی و محتوا، شما را (و تیم خود) برای برنامه ریزی پروژه به شما این امکان را می دهد که استراتژی کلی را ببینید. این اجازه را به شما می دهد تا شما ببینید که چگونه وب سایت و صفحات مختلف آن گسترده است. از همه مهمتر، مراجعه مختلف فروش یا سفر کاربر را نشان می دهد.

برای یک پروژه کوچک، مانند یک صفحه، مشاهده کپی و برنامه محتوا نشان می دهد که چگونه صفحه گسترده می تواند باشد. در اینجا می توانید جریان کاربر را بررسی کنید که چگونه آن را به طرح بزرگ وب سایت موجود متصل می کند.

یک نمونه از برنامه ریزی سایت

هنگامی که من یک پروژه طراحی سایت در زمینه صفحه فرود برای Unwander انجام دادم، بنیانگذار می خواست بیازماید که آیا مردم علاقه مند به ایده برنامه او بودند یا خیر . ما صفحه اصلی را نوشتیم و پیوندهای مختلف مانند ثبت نام و شرایط و مخاطبین را قرار دادیم.

در سند فوق، ما دقیقا می دانستیم که بخش هِدِر طراحی سایت و بخش های دو قسمت اول بدن از چه چیزی ساخته می شود. ما می دانستیم که چه نوع تصاویری را باید منبع یا ایجاد کنیم. ما می دانستیم که CTA ها کجا رفتند و چه چیزی را می خواهند به ما بگویند . مهمتر از همه، ما برنامه ای عالی برای این صفحه داشتیم.

نقشه سایت به آسانی در دسترس است

داشتن نقشه سایت در اوایل پروژه سودمند است. مهم نیست که چطور مستند شده است - مهم این است که آن برای همه برای دیدن در دسترس است.

یک نقشه طراحی سایت می تواند یک منبع عالی برای نگهداری محتوا و سازماندهی و ارتباط باشد. به این ترتیب شما می توانید ببینید چه چیزی از دست رفته است، چه چیزی برای کار بیشتر نیاز است و چه چیزی آماده است تا به مرحله بعدی برود.

ادامه دارد

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/copy-first-design/