سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئوها توسط اطلاعیه شماره گذاری شده گوگل باطل شد

ظاهرا،مردم دوست ندارند چیزی از آنها مخفی بماند.

این هفته، سئو ها آگاه شدند که گوگل حمایت کردن از افزایش قیمت rel=next/prev (که نشان می دهد یک صفحه وب بخشی از یک مجموعه بزرگتر از صفحات است) در مدت اینکه روند به فهرست درآوردن برای سالهای پیش است متوقف کرده است .

rel=next/prev (ویژگی های پیوند برای نشان دادن روابط بین یک توالی از صفحات به موتورهای جستجو استفاده می شود.)

داشتن فاکتور rel=prev/next در طراحی سایت آنها و خریدن زمان در نگهداری قواعدها،صاحب های سایت،طراحان سایت،و سئو ها بعضی از احساسات قوی(بی پروا)را درباره خبر پوچ دارند.

اینجا چگونه خبر دادن گوگل است:

خانه تکانی بهاره!

همانجوری که ما راهنمای فهرست خود را ارزیابی کردیم،ما تصمیم گرفتیم تا rel=prev/next را دیگر ادامه ندهیم.

تحقیقات نشان میدهد که کاربران محتوای تک صفحه ای،هدف داشتن برای آنکه وقتی ممکن است را دوست دارند اما چندبخش همچنین برای جستجوی گوگل خوب است.بدانیند و چیزی را که برای کابرانتان خوب است را انجام دهید.

کمی قبل از آن، John Mueller از گوگل جزئیاتی را به ما ارائه داد:

ما خبر داده بودیم که ما از rel-next/pre در فهرست درست کردنمان چند سال استفاده نمیکنیم،پس ما فکر کردیم ما ممکنه به خوبی مدارک را برداریم.

چرا ناراحتی،ولی؟ سئو های برجسته مثل Alan Bleiweiss و Jenny Halasz به تعویق افتادند.

همیشه داریم،همیشه میخواهیم.هیچ کسی اونجا نمیدونه سیستم ENTIRE چه کار میکنه،یا چگونه انجام میدهد.بخش های در حال حرکت زیادی وجود دارد.پس آنها نیاز به علامت های تقویتی دارند.فهمیدن کمبودها در سیستم آنها کار سختی نیست.

هنگامی که Bleiweiss پافشاری میکرد که گوگل به علامت های تقویتی مثل برچسب های لینک های رابط فهرست کردن به طور موثر نیاز دارد، Halaszاشاره کرد که موتورهای جستجوی دیگری خارج از اینجا وجود دارد و(شاید با اهمیت بیشتر)که این برچسب ها ممکنه پشتیبانی را برای کاربران فراهم کند کسانی که به تکنولوژی هایی نظیر screen reader برای نشان دادن تکیه میکنند.

گوگل گفته:"لطفا استاندارد WCAG عوض نکنید"دیگر موتورهای جستجوی دیگری وجود دارد و دلیل های دیگری(مثل دسترسی)شما باید چیزهایی را در وب سایت های خود انجام بدهید که کاری با گوگل نداشته باشید.

من برای گوگل برای اشاره نکردن استاندارد دسترسی ناراحتم .

برخی این ریاکاری را برجسته میکنند.

اگر کاربران محتوای تک صفحه ای را دوست دارند،چرا گوگل نتایج جستجو را بر روی یک صفحه نمیگذارد؟

مردم فقط درباره اینکه گوگل از حمایت کردن این برچسب ها در سئو دست برداشته ناراحت نیستند،آنها فکر میکنند در حقشان نامردی شده بخاطر اینکه آنها مدارک را برای ساختن این یک بخش از واسط کاربربا ایمان که آن یک عمل خوبی است سرمایه گذاری کردند.

خوب دیگر چه پروسه های گرانبهای دیگری مهندسین شماها دستور دادند که از آن برای سالها استفاده کنیم که شما برای سالها نادیده گرفته اید؟

و البته الگوهای رفتاری وجود دارد.

ترجمه:شوخی اینجا به معنی نسبت hreflang است(که میگه گوگل از صفحه کدام زبان استفاده میکند) برای گرفتن تبر بعدی است(فقط شوخیه).

چرا باید مراقب باشید؟

همانگونه که سیستم های جستجو تکامل یافتند،همچنین راهها که ما استفاده میکنیم یا تکیه میکنیم بر بالا رفتن تغییرات آن.این آخرین افزایش یا کاهش نخواهد بود.گوگل برای ارتباطی پوچ عذرخواهی کرده بود و توضیح داده بود که مایل است
با بالا رفتن تغییرات وقتی که آنها پیش رفتند ارتباط برقرار کند.

عکس العمل های برجسته که فقط بخاطر قطع حمایت گوگل برای چیزی است به معنی این نیست که این ممکنه هنوز برای تجربیات کاربران با ارزش نباشه یا توسط دیگر بنیادها سازماندهی شده باشد.گوگل عذرخواهی کرده بود و حمایت کرد که وب مسترها باید از آن برای دلیل هایی نسبت به فهرست دراوردن ها استفاده کنند.فقط مطمئن باشید که فشار گسترده تری را از بالا رفتن که ممکنه خواه یا ناخواه از قبل برای استفاده کردن آنها تصمیم گرفته شده باشد نظر بگیرید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seos-frustrated-by-googles-belated-pagination-announcement/