سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپدیت الگولیتم فلوریدا 2 گوگل هیچ ارتباطی با آپدیت اصلی فلوریدا

اینجا دلیلی وجود داره که چرا بعضی از مردم این را آپدیت فلوریدا 2 صدا میزنند اما اجازه ندید که اسم شما را گیج کند.

زمان طولانی از پخش آپدیت الگوریتم اصلی گسترده گوگل در 12 مارس نگذشته بود،بعضی در صنعت شروع به صدا زدن آپدیت فلوریدا 2 کرده بودند.اما کاربری مقداری اغتشاش میان سئو ها ساخته بود کسی که نگران بود آیا پخش هفته ارتباطی با آپدیت فلوریدا در 20003 نوامبر دارد.ندارد.اینجا چیزی که شما برای دانستن نیاز دارید دارد.

چه کسی فلوریدا 2 را نامگذاری کرد؟

این اسم از Brett Tabke آمده،صاحب دادگاهWebmasterWorld و همایش PubCo.آن زمینه گفتگوی WebmasterWorld را آپدیت کرد و آن را فلویدا 2 نامید.در روزهای اولیه سئو Tabke و WebmasterWorld توسز بعضی از آپدیت های گوگل نامگذاری میشد،بنابراین ما خوشحالیم که دوباره ریشه ی آن اسم را میبینیم.

چرا فلوریدا 2 نامگذاری کردند؟

آپدیت اصلی فلویدا 2 در نوامبر 2003 آپدیت فلوریدا نامیده شد بخاطرBrett که همایشPubCon در فلوریدا را راه اندازه کرده بود.بنابراین آنها آپدیت را آپدیت فلوریدا نامگذاری کرده بودند.دوازدهم این مارس آپدیت در یک هفته ای بعد از کنفرانس دیگر PubCon در فلوریدا اتفاق افتاد.بنابراین Brett اسم این آپدیت سئو را به عنوان توافقی بر آپدیت اصلی فلوریدا طی دهه های قبل آپدیت فلوریدا 2 نامگذاری کرد و همچنان مورد تاکید قرار دادن PubCon.

این مهم است:فلوریدا 1 و 2 باهمدیگر فرق دارند.

چگونگی آپدیت کردن گوگل الگوریتم رتبه بندی جستجوی سئو در ماههای متفاوت قابل توجهی از 2003 برای چگونه انجام دادن آنها برای آپدیت های امروزه هست.آنها به طور کلی در کیفیت خاصی متفاوت هستند،به طور کلی در الگوریتم ها و عمل کردن به صورت متفاوت متفاوت هستند.هردوی آپدیت فلوریدا 2003 و و آپدیت اصلی 12 مارس دسته بندی بزرگی خواهند شد،اما واقعا از نظر مشخصاتی نباید مقایسه شود از اینکه چه اتفاقی در نوامبر 2003 افتاده بود تا چه اتفاقی در مارس 2019 افتاده بود.

آپدیت 3/12 چه بود؟

اون سوال خوبیه__ما میدونیم این یک آپدیت بزرگ بود.گوگل اغلب آپدیت های اصلی بزرگی را هر سال انجام میدهد و گوگل تائید کرد این یکی از آپدیت های اصلی عمدتا بزرگ بود.

ما مایلیم برای این آپدیت هایی که در 1 آگوست دیده بودیم و دیگر آپدیت های الگوریتم جستجوی اصلی که گوگل تائید کرده بود بیشتر بگیم.در همین لحظه،همه ما نیاز داریم داده بیشتری برای فهمیدن اینکه چه چیزی تغییر کرده ببینیم.من دسته بندی های نظریه ها درباره این آپدیت از YMYLو EAT بیشتر از Penguin گفته شده دارم میبینم. در همین لحظه،این خیلی زوده که بگیم این آپدیت درباره چیه،اما ما پیگیری را ادامه میدیم و همه شماها را وقتی که بیشتر خبر داشتتیم از آپدیت باخبر میکنیم.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/googles-florida-2-algorithm-update-is-not-related-to-original-florida-update/