سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل الگوریتم جستجوی اصلی بزرگ خود را در 12 مارس منتشر کرد

یک تائید کمیاب گوگل با آپدیت الگوریتم سئو ی جستجوی اصلی گسترده در این هفته ارتباط داشته.گوگل راهنمایی قبلی را که هیچ جای تعمیری اگر سایت شما تحت فشار به طور منفی بوده باشد تصریح کرد.

گوگل در چهارشنبه این را تائید کرد که آنها الگوریتم سئو ی رده بندی جستجوی اصلی اصلی گسترده خود را این هفته منتشر میکنند.
کمپانی گفته:"راهنمایی ما درباره یادآوری های چنین آپدیت هایی همانطوری است که قبلا آن را پوشش داده بودیم."

این هفته،ما یک آپدیت الگوریتم اصلی بزرگ را منتشر کردیم،همانطوری که بعضی اوقات هر سال انجام میدهیم. راهنمایی ما درباره یادآوری های چنین آپدیت هایی در سئو همانطوری است که قبلا آن را پوشش داده بودیم.لطفا این توئیت را برای اطلاعات بیشتر درباره آن ببینید.

چرا این مهم است

گوگل هر سال بعضی از آپدیت های رده بندی اصلی اصلی را انجام میدهد و در طول سال آپدیت های خیلی زیادی را تائید میکند.مخصوصا آپدیت های اصلی گسترده سئو ،گوگل گفته بود زمان های زیادی که شما نتوانسته اید هیچ چیز خاصی را برای درست کردن رده بندی ها انجام دهید.خبر قبلی گوگل،"هیچ تعمیری برای صفحاتی که ممکن است کمتر از بقیه اجرا کنند برای باقی ماندن در تمرکز کردن برای ساختن محتوی خوب وجود ندارد."هست.با گذشت زمان،این ممکنه که محتوی ارتباطی شمارا را با دیگر صفحات افزایش دهد.

اگر رده بندی شماها اخیرا تغییر کرده،این ممکنه که با این آپدیت رده بندی اصلی بزرگ ارتباط داشته باشد و الزاما با تغییرات فنی که شما برای سایت خود ساخته اید ارتباطی ندارد.

چه چیزی تغییر کرده:در حال حاظر این خیلی زوده و این خیلی سخته که حدس زده بشه چه چیزی تغییر کرده.بر اساس پچ پچ های سئو در اطراف این آپدیت،قبل از تائید گوگل برای آپدیت،بعضی ها میگن این دوباره فضای سلامتی/پزشکی را مورد هدف قرار گرفته بود.اما،گوگل گفته بود هدف خاصی در سایت های پزشکی و سلامتی با آن آپدیت 1 آگوست نیست.

این خیلی سخته که بدونیم چه نوع از سایت هایی تحت فشار زیادی در حال حاظر هستند.ما به آگاهی دادن شرایط ادامه خواهیم داد و شما را در هر دیدگاهایی که ارتباطش را با این آپدیت دیده ایم به روز میکنیم.

خبر قبلی گوگل:گوگل قبلا این خبر را اطراف آپدیت های الگوریتم اصلی گسترده به اشتراک گذاشته بود:

"هر روز،گوگل معمولا یک یا بیشتر تغییرات طراحی شده را برای پیشرفت نتایج سئو ی ما منتشر میکند.بعضی ها بر روی پیشرفت های خاصی تمرکز کرده بودند.بعضی ها تغییرات بزرگی هستند.هفته پیش،آپدیت الگوریتم اصلی گسترده ای را منتشر کرده بودیم.ما اینها را چندین بار در سال به طور عادی انجام میدهیم.

همینطور با هر آپدیتی،بعضی سایت ها سودها و ضررها را یادداشت میکنند.هیچ مشکلی با صفحاتی که ممکن است الان کمتر فعالیت کنند وجود ندارد.در عوض،صفحات سودمند همان تغییراتی برای سیستم های ما هستند که زیر نظر پاداش بودند.
هیچ تعمیری برای صفحاتی که ممکن است کمتر از بقیه اجرا کنند برای باقی ماندن در تمرکز کردن برای ساختن محتوی خوب وجود ندارد. با گذشت زمان،این ممکنه که محتوی ارتباطی شمارا را با دیگر صفحات سئو افزایش دهد.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-has-released-a-broad-core-search-algorithm-update-this-week/