سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرح جدید گوگل برای نام الگوریتم های سئو

Danny Sullivan میگه الگوریتم سئو ی این هفته به نام"نسخه به روز رسانی شده ی اصلی مارس 2019"تغییر خواهد کرد.امیدواریم این ساختار سردرگمی ها را پایان بدهد.

از آن جایی شروع میشه که گوگل درباره ی سردرگمی ای در نامگذاری ها درباره الگوریتم سئو ی به روز رسانی شده ی اصلی در 12 مارس شنیده بود و تصمیم گرفته بود که همه چیز را روشن کند(واضح کند).گوگل در توئیتر گفته که اسم ما برای این به روز رسانی " آپدیت اصلی مارس 2019"است.

دلیل انتخاب

چرا گوگل این اسم را انتخاب کرد؟گوگل اغلب اسمی را برای آپدیت های سئو ارائه نمی دهد اما در این مورد،گوگل گفته:"ما فکر میکنیم این از سردرگمی شماها جلوگیری میکنه،این به شما نوع آپدیتی را که بود و چه زمانی اتفاق افتاد را میگوید."پس گوگل آن را آپدیت اصلی مارس 2019 نامید،که آنها فکر میکنند به سردرگمی ها خاتمه میدهد.

آیا گوگل میتونه اسم آپدیت سئو را عوض کند؟بله آنها میتونند و باید این کار را در گذشته انجام دهند.اسم اصلی رو که در واقع ما برای آپدیت پاندا داشتیم آپدیت کشاورز(فارمر)بود.گوگل از این اسم خوشش نیامده بودبنابراین اسم آن را به آپدیت پاندا تغییر داد،که بر اساس فامیلی لیدر مهندسین بود.

بنابراین گوگل اسم این آپدیت را در گذشته عوض کرد.

اینجا یک توییت جدید از گوگل با اسم جدید صبح زود امروز است:

ما می فهمیم که داشتن اسم هایی میتونه برای آپدیت سئو مفید باشه.اسم ما برای این آپدیت،آپدیت اصلی مارس 2019 است.ما فکر میکنیم این به سردرگمی شما کمک میکند، این به شما نوع آپدیتی را که بود و چه زمانی اتفاق افتاد را میگوید.

آیا اون اسم ثابت میمونه؟آیا اسم جدید تغییر میکنه یا مردم اون رو هنوز آپدیت فلوریدای 2 صدا میزنند؟این خیلی سخته که بگم ولی من شک دارم که مردم همون اسمی رو که گوگل انتخاب کرد آن را انتخاب کنند،آپدیت اصلی مارس 2019.

کجا میتونم بیشتر یاد بگیرم؟اخبار های اصلی ما را خارج از اینجا چک کنید.گوگل گفته هیچ تعمیری برای آپدیت اصلی نیست اما ما داده ها را از طریق بررسی جمع میکنیم تا داده ها را آنالیز کنیم و نتایج خود را به شما اعلام میکنیم.لطفا بررسی رو انجام بدید تا به ما کمک کنید،به شما کمک کنیم.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-gives-core-update-a-name-and-a-structure/