سفارش تبلیغ
صبا ویژن

25 نکته برای بهینه سازی وبلاگ برای خوانندگان و موتورهای جستجو (

21) پینگ سایر سایت ها

هنگامی که شما یک ورودی وبلاگ جدید باری سئو را اضافه می کنید، ممکن است بخواهید به سایت پینگ مانند Technorati و FeedBurner بپردازید تا آنها بدانند شما یک ورود وبلاگ جدید را در سایت خود دارید. شما هم اکنون می توانید جستجوی وبلاگ را در گوگل نیز برای نشان دادن سریعتر در موتور جستجوی وبلاگ خود در blogsearch.google.com پینگ کنید. پینگ خودکار یک گزینه در پانل کنترل اکثر سیستم عامل های وبلاگ مانند WordPress و MovableType است. و Ping-o-Matic یک سرویس ارائه می دهد که به شما امکان می دهد تا سریعا انتخاب کنید و آنچه را که برای پینگ انتخاب می کنید مناسب باشد.

22) خرید نام دامنه خود

همیشه فکر نکنید که شرکت میزبانی وبلاگ شما برای همیشه رایگان خواهد بود . اگر شما یک خواننده وفادار را ایجاد می کنید چه اتفاقی می افتد و بعد یک روز شما کشف کنید که yourblogname.examplebloghost.com دیگر کار نمی کند زیرا examplebloghost.com از کار بیرون آمده است؟

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که موتورهای جستجو دارای یک URL هستند که همیشه وبلاگ شما را پیدا می کنند و وبلاگ شما به درستی سئو شده است ، تا اینکه در مورد این که آیا در مورد دوباره قرار گرفتن با رتیبه بندی خوب در فهرست بندی دامنه باشید که این اتفاق زمانی می افتد که شما به اندازه کافی خوش شانس باشید که پست های وبلاگ خود را از شرکت میزبانی رایگان خود دریافت کنید. هر دو Blogger و WordPress گوگل به شما این امکان را می دهند که از سرویس وبلاگ میزبانی آنها در هنگام نمایش آن در دامنه خود به جای نام تجاری خود استفاده کنید.

نکته: همچنین به داستان مربوطه ما مراجعه کنید.

23) Spam و نظرات و پیگیری بازگشت خود را مدیریت کنید

شما نمی خواهید Google یا یاهو توده ای از لینک های هرزنامه در سایت شما به تمام انواع سایت های کم کیفیت تر که به وسیله یک اسپم وبلاگ به وبلاگ شما ارسال می شود پیدا کنند. برای مدیریت سئو وبلاگ خود از هر یک از ابزارهای زیادی که در بازار وجود دارد استفاده کنید تا هرکدام از نظرها و هرزنامه های پیگیری را مدیریت کنید.

24) از ساختار URL خوب استفاده کنید

از "permalinks" مانند www.yourblogsite.com/؟p=123 استفاده نکنید. در عوض، از www.yourblogsite.com/2007/01/01/blog_entry_title_here استفاده کنید. اکثر سیستم عامل های وبلاگ نویسی شما را قادر می سازد تا permalink های استاندارد شده را به این سبک از موتورهای جستجوی دوستانه تغییر دهید. و فقط در صورتی که پلت فرم وبلاگ شما از URL های پویای دلخواه برای هر ورودی استفاده می کند، اطمینان حاصل کنید که ربات ها می توانند به راحتی آنها را خزیدن یا از یک بازنویسی مجدد برای ایجاد ساختار خوب مانند مثال برای سئو استفاده کنند.

25) از دسته های بزرگ استفاده کنید

هنگامی که یک پست می نویسید، آن را در 1 تا 3 دسته مختلف مرتبط با پست سئو قرار دهید. به عنوان مثال، مقاله ای در تلویزیون آناتومی خاکستری را نشان می دهد و می تواند تحت "آناتومی خاکستری" و "ABC" بروید. از وسوسه شدن در مورد تقسیم آن به ده دسته مختلف ، از جمله شامل "درام"، "بیمارستان"، "کارآموزان" و "سیاتل" به دلیل آن است که فقط بیش از حد است اجتناب کنید . اما اگر شما چیزی درباره Anatomy Grey نوشتید، خواننده خود را برای یافتن همه پستهای خود در بخش Anatomy Gray آسان کنید، زیرا آنها فقط باید بر روی لینک رده در بالا یا پایین صفحه کلیک کنند.

صبر برای گوگل

در حالی که برخی از وبلاگ نویسان اصرار می کنند که سئو موتورهای جستجو به طور طبیعی به کسانی که صبر می کنند توجه می کند ، واقعا چه کسی می خواهد منتظر گوگل باشد؟ یک وبلاگ نویس می تواند به چندین چالش منحصر به فرد در هنگام بهینه سازی موتورهای جستجو برخورد کند و این موضوع اکنون برای آن است که روی آن پرش انجام دهید تا اینکه فقط امیدوار باشید که آن را بنویسید، و رباتها به آن برسند . اکنون بسیار ساده تر است تا اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر وبلاگ خوبی سئو شده است تا مسئله ای که 6 ماه پس از رفتن صفحه فهرست وبلاگ شما در گوگل باشد برای شما بوجود می آید!

سوال

آیا هر کس دیگری راهنمایی هایی در اختیار دارد که می توانند در لیست 25 مورد از بهترین نکات بهینه سازی وبلاگ خود قرار دهند؟ من چند تای دیگر داشتم اما برای این لیست مناسب نبود ، اما علاقه دارم در مورد نکات شما در این مورد بشنوم !

نظراتی که در این مقاله بیان شده است از نویسنده مهمان و نه لزوما موتور جستجو است . نویسندگان در اینجا لیست شده اند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/25-tips-to-optimize-your-blog-for-readers-search-engines-part-five/