سفارش تبلیغ
صبا ویژن

25 نکته برای بهینه سازی وبلاگ برای خوانندگان و موتورهای جستجو (

15) به صفحات سبک Cascading خود نگاه کنید.

اکثر وبلاگ ها مقدار زیادی از CSS را برای ایجاد این نگاه سفارشی استفاده می کنند. و در حالی که اکثر طرح های "خارج از جعبه" که استاندارد با قالب و سئو نصب می شوند شامل تمام CSS ها در یک فایل خارجی هستند، قطعا برخی از طراحان وبلاگ وجود دارند که CSS خود را بر روی صفحات قالب های شخصی قرار می دهند تا همه آنها را در فایل CSS خارجی. و هنگامی که شما CSS را در یک فایل خارجی قرار ندهید، می تواند صفحات شما را درهم بشکند و در مهمترین بخش صفحه قرار بگیرد - متن ورود – پایین تر از کد HTML قرار میگیرد در حالی که باید بعد از توده ها از خطوط کدگذاری CSSقرار گیرد .

16) اغلب پست بذارید

هر چقدر بیشتر پست بذارید، بیشتر احتمال دارد Googlebot و دیگر رباتها به طور منظم روی سایت شما متوقف شود. اگر شما فقط یک بار در یک ماه پست بذارید، انتظار این را داشته باشید که ممکن است مدت بسیار زیادی طول بکشد تا دوباره Google روی سایت شما توقف کند و ببینید که شما دوباره به روز شده اید یا خیر یا روی سئو ی خود کار کرده اید. گوگل سایت های جدید به روز شده را دوست دارد، بنابراین برای درست انجام شدن کار ، کاری که bot در نظر دارد را باید انجام داد .

17) پیوند عشق را گسترش دهید

اگر درباره یک داستان وبلاگ نویسی دارید، داستان اصلی و همچنین تفسیرهای دیگر در مورد یک موضوع را قرار دهید . هنگامی که شما این کار را انجام می دهید، وبلاگ نویسان دیگر در زمینه وبلاگ شما از وجود وبلاگ شما آگاه می شوند (اگر قبلا آنها را ندیده اید)، هنگامی که افراد از وبلاگ شما پیغام می گیرند، آگاه می شوند. و همچنین این احتمال را افزایش می دهد که آنها شما را در مورد آن داستان یا چیزی که در آینده در مورد داستان شما می گذارند، پیوند می دهند و روی سئو ی خارجی شما تاثیر دارد .

18) از لنگر متن خود آگاه باشید

هنگامی که شما به ورود وبلاگ شخصی یا حتی یک پست قبلی در سایت خودتان پیوند می دهید، مطمئن شوید که پیوند را درست انجام دادید . این بدین معنی است که به جای پیوند دادن به ورود وبلاگ شخصی با متن لنگر «اینجا کلیک کنید»، اشتباها شما با استفاده از متن لنگر مربوط به ورود به وبلاگ، مانند «شوت جیسون در بازی Widget جدید ایکس باکس 360» پیوند می دهید و باعث سئو ی یک سایت غیر مرتبط شده اید .

19) ایجاد داستان های منحصر به فرد

وبلاگنویسان دوست دارند به سایر وبلاگ نویسان پیوند داشته باشند تا سئو ی خارجی آن ها تقویت شود . وقتی نوشته های اصلی وبلاگ را، به جای آن که چیزی را که شخص دیگری گفته است، استفاده کنید ، این احتمال را افزایش می دهد که برای کسی به اندازه کافی جالب به نظر برسد که بتواند به آن پیوند داشته باشد و در مورد آن صحبت کند. و خواننده وبلاگِ وبلاگ نویس ممکن است این مطلب را بخواند و تصمیم بگیرد چیزی درباره چیزی که شما گفتید نیز بنویسید، به این معنا که لینک دیگری نیز هست. و اگر خوش شانس باشید، این ویروسی خواهد بود، به این معنی است که ناگهان به نظر می رسد که هر وبلاگ نویس در فضای بازار شما درباره آنچه که نوشتید صحبت می کند. برای حداکثر قرار گرفتن در معرض دید و پیوند ، این کار را تکرار کنید.

20) از پلاگین پست های مرتبط استفاده کنید

نه تنها این باعث می شود که خوانندگان را برای مقالات دیگر در سایت خود که مربوط به پست فعلی شما هستند، حفظ کنند، بلکه همچنین به شما اجازه می دهد تا از یک صفحه جاری در وبلاگ خود به نوشته های قدیمی تر بپردازید و سئو ی داخلی را نیز در نظر بگیرید . اغلب مطالب قدیمی تر چند صفحه عمیق در یک صفحه بایگانی را دفن می کنند و این به شما این امکان را می دهد تا نوشته ها ی چند ماه یا چند سال قبل را به نمایش بگذارید و این “قدیمی ولی طلایی" را در موتورهای جستجو کمی بیشتر استفاده کنید. چند پلاگین مربوط به پست در دسترس است که بسته به وبلاگی که شما استفاده می کنید وجود دارد.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/25-tips-to-optimize-your-blog-for-readers-search-engines-part-four/