سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12 اشتباه متداول سئو در بین وبلاگ نویسان ( قسمت دوم )

6 وابسته به دسته بندی و آرشیو محتوا و صفحات خود بر اساس تاریخ نباشید و آن ها را بر اساس کلمات کلیدی مرتب کنید.

متن پیوندها برای جستجوگرها بسیار مهم است، و آرشیوهای سئو مبتنی بر تاریخ تمایل دارند متن لنگر مبتنی بر کلمات کلیدی متناسب سئو داشته باشند. سازماندهی وبلاگ شما بر اساس دسته بندی ها یک گام در مسیر درست است، اما پیاده سازی برچسب گذاری و تگ کردن ابرها در سراسر وبلاگ شما یک روش بهینه مطلوب برای سئو موتور های جستجوگر است.

7. در صفحات دسته بندی شما در کلمات کلیدی هیچ ثباتی وجود ندارد.

هنگامی که دسته ها پس از تحقیق در رابطه با کلمات کلیدی انتخاب شده اند پس صفحه ی دسته بندی شما که شامل تمامی کلمات کلیدی است می تواند از مزایای سئو به خوبی بهره مند شود. اما برای اینکه واقعا صفحات دسته بندی بهترین شانس را برای رقابت برای کلمات کلیدی مورد نظر خود داشته باشند، باید به دنبال تمرکز کلمه کلیدی باشید.

با این حال، در اغلب موارد، با تمرکز کلیدی سئو در همه جای سایت، با انتشار پست های جدید ، پست ها در بالای صفحات قرار می گیرند و پست های قدیمی سقوط می کنند. با استفاده از پستهای "sticky" که در بالای صفحه دسته قرار میگیرند، صرف نظر از سن این پست، به شما امکان میدهد که کپی مقدماتی غنی از کلمات کلیدی را به صفحات اضافه کنید. و پست های قدیمی شما نا دیده گرفته نشود.

8. URL های متناسب

URL های بهینه شامل کلمات کلیدی مرتبط سئو ، محبوب و حداقل تعداد کاراکتر های غیرحرفی، و فاصله هستند. در صورت استفاده از وردپرس، مطمئن شوید که گزینه های "" Permalink Optionsخود را تغییر دهید تا URL های خود را بازنویسی کنید ، نه اینکه از پیش فرض شناسه های پست و پیوند های پیشنهادی وردپرس استفاده کنید.

همچنین در صورت استفاده از TypePad یا Movable Type، URL ها در میان کلیدواژه های کوتاه سئو قرار می گیرند. به عنوان مثال پست در پلت فرم TypePad تحت عنوان "هتل ها، مهمان نوازی و رسانه های اجتماعی" که از bloomberg_marketing/2007/08/hotels-hospital.html به http://bloombergmarketing.blogs.com/ تبدیل شده است را در نظر بگیرید.

توجه کنید که نشانی اینترنتی کوتاه شده است و کلمات "مهمان نوازی" و "رسانه های اجتماعی" از بین رفته است. اگر از وردپرس استفاده می کنید، از " post slug" استفاده کنید تا به صورت سفارشی نام فایل آدرس URL را بنویسید و کلماتی مانند «که» را از نشانی اینترنتی سئو که در عنوان پست ظاهر می شود، حذف کنید، اما هیچ نشانی به URL اضافه نکنید.

9. هر دسته بندی در وبلاگ شما باید دسته خاصی داشته باشد تا افرادی که بیشتر به یک موضوع علاقه مند هستند ، بتوانند خوراک خاص خود را به اشتراک بگذارند.

در صورتی که صفحاتی در وبلاگ شما میزبانی شده است، این کار را انجام دهید. فید های برچسب مخصوص برای کاربران و جستجوگرها عالی هستند. RSS های بهینه شده سئو عبارتند از: "متن کامل"، نه یک فید خلاصه ای ، دارای بیش از 10 مورد کامل (به عنوان مثال 20 یا 50)، دارای عناوین موردنیاز غنی از کلمات کلیدی، استفاده از نام تجاری شما در عناوین ، شامل کلمات کلیدی مهم در عنوان سایت ، و دارای یک توضیح جامع و قانع کننده در رابطه با وب سایت.

10. ارائه پادکست های بهینه

در صورتی که در وبلاگ خود سایت های پادکست را منتشر می کنید، مطمئن شوید که برچسب ID3 را بهینه سازی سئو کرده اید، که شامل یادداشت های نمایش داده شده با هر پادکست است و مطمئن شوید که شما در دایرکتوری های پادکست مانند iTunes حضور دارید.

11. اگر قصد در تغییر وبلاگ یا وب سایت خود دارید.

سعی کنید وبلاگ قبلی خود را حذف نکنید تا بازدیدکنندگان شما به redirect 301 برخورد نکنند. شما می توانید با انتشار یک پیام حاوی آدرس وبلاگ جدیدتان ، این موضوع را علنی کرده و دنبال کندگان خود را آگاه کنید.

12. برای استفاده از متن لنگر (Anchor text) به جای استفاده از کلماتی مانند "اینجا" "کلیک" "قبلی" "بعدی" و .. از کلمات کلیدی مرتبط با پیوند و لینک استفاده کنید.

گول این کلمات را نخورید و سعی کنید از کلمات مرتبط استفاده کنید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/twelve-seo-mistakes-most-bloggers-make-part-two/