سفارش تبلیغ
صبا ویژن

25 نکته برای سئو ی وبلاگ برای خوانندگان و موتورهای جستجو

هر کس و سگ خود (بله، چندین سگ وجود دارند که برای خود وبلاگ شخصی دارند) امروزه یک وبلاگ را راه اندازی کرده اند، اما بسیاری از آنها اقداماتی را برای سئو ی وبلاگ ها برای خوانندگان و موتورهای جستجو انجام نمی دهند. در حالی که وبلاگ ها می توانند با کسب و کار مرتبط باشند (وبلاگ دیگری در مورد مزوتلیوما هر کسی)، آنها همچنین می توانند شخصی باشند که در مورد ساندویچ همبرگر بزرگی که امروز برای ناهارداشتید و یا خدمات ابلهانه ای که در آن رستوران مرسوم، شب گذشته داشتید صحبت کنید.

وبلاگ برای چه کاری است ؟

اما آیا وبلاگ شما برای کسب و کار یا شخصی است، شما باید اطمینان حاصل کنید که شما وبلاگ خود را برای هر دو ، خواننده خود و موتور های جستجو سئو میکنید (پس از هر چیزی شما میخواهید بازدیدکنندگان دوباره به وبلاگ شما باز گردند). متاسفانه، بهینه سازی یک گام مهمی است که به نظر می رسد بیش از حد در بسیاری از وبلاگ ها از بین رفته است ، حتی کسانی که جذابیت گسترده ای برای خوانندگان دارند و توانایی کسب درآمد را دارند.

با این حال، سئو ی یک وبلاگ کمی متفاوت از بهینه سازی موتور جستجوگر وب سایت خود (سئو) است، به ویژه به این دلیل که اکثر وبلاگ ها از سیستم عامل های وبلاگ استاندارد خارج می شوند و یا بدتر از آن، به عنوان یک وبلاگ میزبانی شده در نام دامنه شخص دیگری اجرا می شود. و مسائل مربوط به طراحی وجود دارد که می تواند منحصر به وبلاگ ها باشد که می تواند رتبه بندی شما را تحت تاثیر قرار دهد.

طراحی قالب برای وبلاگ

بیایید با آن مواجه شویم، زمانی که شما می خواهید یک قالب جدید را برای وبلاگتان طراحی کنید، بیشتر طراحان وبلاگ بر روی ایجاد وبلاگ شما به طریقی که می خواهید، تمرکز می کنند. اما متأسفانه برای وبلاگ نویسان، خیلی از طراحان بزرگ وبلاگ در سئو تخصصی ندارند، به این معنی که طراحی وبلاگ شما از شما می تواند به رتبه بندی موتور جستجوی شما آسیب برساند. در حالی که شما ممکن است یک طراحی فوق العاده ای داشته باشید که به نظر خوانندگان خوش و زیبا بیاید، اما خوانندگان جدید ممکن است شما را پیدا نکنند اگر وبلاگ شما به خوبی در موتورهای جستجو ارزیابی نشود.

همچنین هنگامی که وبلاگ خود را برای تجربه کاربر سئو می کنید، کاربران را قادر می سازید که بدون داشتن هیچ گونه مشکلی به وبلاگ شما بازگردند. بازدیدکنندگان تکراری کرم وبلاگ شما هستند، بنابراین با پیروی از این نکات، شما به آنها ابزارهای لازم را برای بازگشت به سایتتان می دهید .

رتبه وبلاگ

خوشبختانه، اگر در مورد وبلاگ خود رتبه خوبی داشته باشید، در حالی که تجربه بازدید کننده خود را در سایت خود محدود نکنید، مطمئنا چیزهایی وجود دارد که می توانید بررسی و رفع کنید برای جلوگیری از هر گونه مسائل مربوط به نمایه سازی از وقوع، و اطمینان از وجود وبلاگ خود را در موتورهای جستجو.
بنابراین در اینجا مشاوره هایی در مورد چگونگی سئو ی وبلاگ شما برای هر دو کاربران و موتورهای جستجو بدون بی ثباتی کردن یکی و یا دیگری است.

1) قالب پیش فرض ! شمردنی است !

من زمانی که یک وبلاگ را با استفاده از "خارج از جعبه" وردپرس و یا الگو MovableType دیدم ، حس سقوط کردن داشتم . طراحی برای ایجاد یک نگاه منحصر به فرد برای وبلاگ خود، و یا حداقل، استفاده از برخی از قالب های رایگان در دسترس و کمی تغییر آن را با یک آرم منحصر به فرد و یا یک ارتقاء رنگ جزئی سفارشی ، استخدام کردم .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/25-tips-to-optimize-your-blog-for-readers-search-engines-10226/