سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نقض و مجازات هرزنامه موتور جستجوگر

تا کنون، ما درباره سیگنال های مثبت سئو که مقیاس دوره ای از عوامل موفقیت جستجوگر را تشکیل می دهند بحث کرده ایم. اما برخی از عوامل منفی سئو نیز برای جلوگیری از آن وجود دارد. فقط تعداد بسیار کمی از افراد که تصور می کنند در موتور جستجو اسپم انجام دادند ، درست فکر میکنند.
اسپم کردن بطور تصادفی به سختی پیش می آید . موتورهای جستجو تا قبل از تصمیم گیری در مورد اینکه آیا شخص سزاوار مجازات سخت است، به سیگنال های مختلف نگاه می کند.

بیایید درباره چیزهایی صحبت کنیم که نباید انجام داد!

محتوای نازک یا کم عمق

گوگل در ماه فوریه 2011 نتایج شکایت در مورد جستجوی ضعیف گوگل برنامه ای به نام پاندا را بروز رسانی کرد. پاندا اهدافی است که با محتوا یا محتواها "نازک" یا "کم عمق" توصیف شده است و محتوای آن ناقص است.
این مجازات سطح دامنه اهداف سایت ها را با میزان غالب محتوای به اصطلاح هدف قرار می دهد و اساسا رفتار آن به شیوه ای است که با روش های اسپم آشنا رفتار می کند.
امروزه دیگر مسئله این نیست که آیا محتوا به سادگی مرتبط است یا نه، بلکه این است که آیا برای کاربر ارزشمند است یا نه.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این، به برخی از مقالات ما در رده زیر مراجعه کنید:

پنهان کاری

بیایید در مورد پنهان کردن پیچیده صحبت کنیم. چگونه سایت خود را طوری جعل کنید که طوری که موتورهای جستجوآن را نمایش می دهند ، یک نسخه کاملا متفاوت از یک انسان را ببینید؟

این مخفی کردن نامیده می شود. موتورهای جستجو واقعا آن را دوست ندارند این یکی از بدترین چیزهایی است که می توانید برای سئو انجام دهید. با این حال، گوگل حتی خود را برای مخفی کردن ممنوع کرده است. به طور جدی.
در حالی که اکثر افراد بعید به نظر می رسند که به طور تصادفی یک موتور جستجو را اسپم کنند، بر خلاف آن ،در مورد پنهان شدن اینگونه نیست. به همین دلیل این مجازات سنگین برای پنهان کردن سایت وجود دارد . این یک طعمه و سوئیچ است، و آن را به عنوان یک تلاش عمدی برای دستکاری نتایج جستجو می دانند.

کلمات کلیدی پر کردن

این یکی از قدیمی ترین تاکتیک های اسپم سئو در کتاب است، اما هنوز هم استفاده می شود و موتورهای جستجو هنوز آن را دوست ندارند. موتورهای جستجو می گویند از کلماتی در متن خود استفاده کنید که میخواهید به خاطر آنها در موتور های جستجو پیدا شوید. خوب، من این کلمات را دوباره و دوباره استفاده خواهم کرد! حتی 100 بار در یک ردیف؟ آیا این برای google کار میکند؟

در واقع، نه، اینطور نیست. این "کلمات کلیدی" است و می تواند شما را مجازات کند.
چه موقعی زیاده روی است؟ پاسخ درستی در اینجا وجود ندارد، اما شما واقعا باید به شدت زیاد این کار را انجام دهید تا این مجازات شامل حال شما شود. به احتمال زیاد این اتفاق ممکن است برای غیر سئو کار ها که هیچ راه بهتری بلد نیستند و تصمیم به بارگذاری یک کلمه چند بار در یک ردیف،و معمولا در پایین صفحه وب میگیرند ، بیفتد.

متن پنهان

هنگامی که شما به نوشتن کلمه های کلیدی تصمیم می گیرید، فکر بعدی شما احتمالا این است که "چرا من تمام این متن را مخفی نمی کنم که هیچ انسانی قادر به دیدن آن نباشد؟" شما ممکن است متن را سفید کنید، روی یک پس زمینه سفید در این حالت متن شما دیده نمی شود. با انجام این کار، یک موتور جستجو اسپم می شود.

موتورهای جستجو چیزهای پنهانی را دوست ندارند. آنها می خواهند هرچیزی را که کاربر می بیند ، ببینند . متن را مخفی نکنید، چه با استفاده از سبک ها،چه با استفاده از فونت ها، صفحه نمایش: هیچ کدام و یا هیچ وسیله ای دیگر به این معنی نیست که کاربر معمولی آن را نمی بیند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/violations-search-engine-spam-penalties/