سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لیست 200 عامل رتبه بندی گوگل ( قسمت دوم )

این کافی نیست؟

SEOmoz یک نظرسنجی منظم برای جمع آوری عوامل انجام می دهد. اعضای انجمن WebmasterWorld یک لیست در سال گذشته ایجاد کردند. ترکیب دیگری از سیگنال های بالقوه در اینجا آمده است. گوگل از طریق سایت خود به شما توصیه هایی می کند. این مسئله با صدایی که جهان در اوایل سال جاری به آن اشاره کرد، هیچ مشکلی نداشت، زیرا سرعت سایت به عنوان عامل جدیدی در نظر گرفته شد.

ارائه یک لیست از تمام مواد تشکیل دهنده ممکن است عجیب به نظربرسد، به ویژه اگر به بهتر نشان دادن پیچیدگی سئو و مشکل به کارگیری آن به نحوی که به نفع چیزخاصی باشد ، کمک کند .

به هر حال، جستجو Blekko نه تنها لیست برخی از عوامل رتبه بندی خود را، بلکه نمرات یک صفحه خاص بر اساس هر یک از آنها را نیز به دست می آورد. Blekko: موتور جستجو جدید به شما اجازه "چرخش" می دهد .سایت بیشتر در مورد این توضیح می دهد.

بیاید فرض کنیم که Blekko به اندازه Google محبوب شود ، نشان دادن بیش از حد در مورد سیستم رتبه بندی خود به رقبا و صاحبان سایت ها ممکن است راه را برای کسانی که  سعی در غلبه بر لیست داشته باشند باز کند . اما این حس دیگری است که چگونه عوامل ذکر شده به طور حداقل می توانند ذکر شوند.

اما فیس بوک باید باز شود؟

پاسخ "مخفی کسب و کار" به ویژه در مقایسه با یکی دیگر از آیتم های بزرگ که از آن جلسه خارج شد، گوگل از فیس بوک می خواهد اطلاعات اجتماعی خود را نشان دهد. Schmidt در مورد این موضوع گفت (و شما می توانید ویدیو را در زیر ببینید):

ما می خواهیم محصولات اصلی ما به خاطر اطلاعات اجتماعی بهتر شود. بهترین چیزی که می تواند اتفاق بیفتد این است که فیس بوک شبکه خود را باز کند و ما فقط از این اطلاعات برای تبلیغ تبلیغات و جستجو استفاده کنیم. با این کار، راه های دیگری وجود دارد که می توانیم آن اطلاعات را به دست آوریم،و دقیقاً همان چیزی است که ما در حال کار بر روی آن هستیم.

در برخی موارد، داده های اتصال اجتماعی فیس بوک را می توان به عنوان سس خاص خود شناخت. این شرکت دیگر نمیخواهد با Schmidt رقابت داشته باشد. پس چرا استاندارد دوبرابر؟

پس دوباره، مردم باید بتوانند داده های خود را - اجتماعی یا غیره - هر کجا که بخواهند بگیرند. گروه داده برای جلوگیری از اتفاق بیشتراین مسئله داده های گوگل را جابجا می کند، و شرکت سزاوار ستایش برای این تلاش است. به طور مشابه، اگر مردم می خواهند اطلاعات تماس فیس بوک خود را در جاهای دیگر و یا حتی "دوستداران" خودشان بگیرند، باید بتوانند این کار را انجام دهند.

Schmidt: شرایط سرویس فیس بوک را مطالعه کنید

این چیزی است که Schmidt واقعا در مورد فیس بوک در این هفته بدست آورده است. بعد از اعلامیه خود در فیس بوک بالا، من از او پرسیدم چرا او قبلا نمی توانست بسیاری از این اطلاعات را که فیس بوک از طریق مواردی مانند API Open Graph باز کرده بود، استفاده کند. پاسخ او (که در پایان کلیپ ویدیویی دوم در زیر آمده است):

 

شرایط خدمات را بخوانید ... به من اعتماد کنید، شرایط خدمات را بخوانید.

احتمالا، او می گوید که شرایط فیس بوک به نحوی جلوگیری از ارتباط گوگل با آن را بیشتر می کند.

 

من از طریق این شرایط می توانم این بخش را ببینم:

 

شما مستقیما یا غیرمستقیم هیچگونه داده ای را از طریق ما دریافت نمی کنید (یا از چنین اطلاعاتی در ارتباط با ما) که شما را به هر شبکه تبلیغاتی، تبادل آگهی، کارگزار داده یا سایر ابزارهای مرتبط با تبلیغات، انتقال دهد، حتی اگر کاربر با آن انتقال یا استفاده موافقت کند.

بدیهی است که به نظر می رسد که گوگل از ورود به داده ها جلوگیری کند تا تبلیغات خود را بهبود بخشد، که یکی از دو چیز است که Schmidt برای داده های اجتماعی مورد نظر خود ذکر کرده است. همانطور که برای جستجو، که قبلا نیز ذکر کرده بود، که  مشکل از دست او در رفته بوده است . امیدوارم که فقط آن را توضیح دهد.

در نهایت، ارتباطات اجتماعی فیس بوک بیشتر از سس مخصوص خود از عوامل سئو نیست. هر دو مواد تشکیل دهنده هستند، نه یک دستور العمل دقیق برای موفقیت. فقط دانستن تمام دوستان من یا آنچه که من دوست دارم، به معنای دادن یک الگوریتم خوب نیست که به تصمیم گیری در مورد من در خوراک خبری اجتماعی من کمک کند. فقط دانستن 200 عامل رتبه بندی به این معنا نیست که شما هم اکنون می توانید به درون وب و بهترین گوگل را بخزید.

بنابراین یک لیست از عوامل رتبه بندی منتشر می شود؟ من در رابطه با این موضوع، به ویژه در هنگام صحبت کردن در مورد باز بودن بیشتر، از مزایای PR بیشتر برای گوگل دیدن می کنم، نه از گفتن "بهانه" برای "راز کسب و کار".

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/schmidt-listing-googles-200-ranking-factors-would-reveal-business-secrets-2/