سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گوگل مشکل پیش آمده از 5 شنبه شب را حل کرده است

2 روز و نیم پس از به وجود آمدن باگ جدید سئو ی گوگل ، این شرکت اعلام کرده است که این مشکل کامل بر طرف شده است .

گوگل امروز تایید کرد که ایراد سئو ی پیش آمده که از 5 شنبه شب شروع شده بود ، حل شده است . گرگ سفید جزو اولین هایی بود که مشکل ایندکس نکردن مطالب جدید وبسایت ها را به گوگل گزارش داد .

مشکل ایندکس کردن

قبل تر گوگل در روز جمعه صبح اعلام کرده بود :

ما در حال بررسی یک مشکل ایندکسینگ سئو هستیم که از 6 ساعت گذشته شروع شده است . این مشکل ربطی به مشکل قبلی سئو ندارد و ما به سختی داریم روی آن کار می کنیم . به محض در دسترس قرار گرفتن اطلاعات جدید شما را با خیر خواهیم کرد .

مشکل حل شد

دو روز و نیم بعد گوگل اعلام کرد که این مشکل سئو برطرف شده است . به نظر می رسید گوگل اکثر جزئیات را در روز جمعه برطرف کرده است ولی گوگل تایید نکرد که مشکل تا امروز به طور کامل حل شده است . گوگل بیان کرد :

این مشکل سئو حل شده است . از صبر شما ممنونیم . هفته خوبی را برای شما آرزو می کنیم .

اطلاعات بیشتر

Danny Sullivan از شرکت گوگل جمعه بعد از ظهر به ما گفت که اکثر جرئیات حل شده است اما به طور کامل این مشکل سئو حل نشده است . او بیان کرد :

من باور دارم این مشکل سئو به بالا آوردن مطالب جدید مربوط می شود زیرا همان طور که شما گزارشات را مشاهده کردید ما در مضیقه هستیم که آن را حل کنیم .

او همچنین بیان کرد این مشکل با مشکل قبلی سئو متفاوت است . او گفت :

ولی این یک مشکل متفاوت است . چون این هفته اتفاق افتاد و ربطی به مشکل قبلی سئو ندارد .

مشکل قبلی سئو

گوگل یک مشکل ایندکسنیگ سئو برای مطالب جدبد در 22 می داشت که آن را در 23 می بر طرف کرد .

این مشخص می کند که مشکل مذکور ایرادی با صف ایندکسینگ سئو ی گوگل دارد که بررسی شود . هنوز مشحص نیست که چرا این 2 مشکل با یکدیگر تفاوت دارند . به علاوه گوگل مشکل سئو ی بزرگی در زمینه Canonical URL و اخبار گوگل داشت .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-has-fixed-the-indexing-issue-from-thursday-night/