سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مشکل ایندکس نکردن مطالب جدید در گوگل هم اکنون برطرف شده است

گوگل مشکل اخیر سئو ی خود را که درباره ایندکس کردن مطالب اخیر سایت ها بود بر طرف کرده است .

دیروز ما گفتیم که گوگل نمی تواند مطالب اخیر سایت ها را برای سئو ایندکس کند . گوگل امروز صبح توییتی ارسال کرد و بیان کرد که این مشکل سئو هم اکنون برطرف شده است :

مشکل امروز ایندکسینگ هم اکنون برطرف شده است . از شکیبایی شما ممنونیم .

چه اتفاقی افتاد ؟

این مشکل سئو را از زمانی متوجه شدیم که برخی از جست و جو کنندگان بیان کردند که گوگل در ایندکس کردن مطالب اخیر سایت ها دچار مشکل شده است . بدین ترتیب گوگل مشکل کرال کردن مطالب سئو را نیز در آخرین مطالب دارد . یا به عبارتی گوگل مطالب سئو را کرال می کرد اما کرال کردن به صورتی نبود که باعث شود به مرحله بعدی یعنی ایندکسینگ برسد .

اگر شما مطلب سئو یی در روز قبل ارسال کردید ، ساعات زیادی طول می کشد که گوگل آن مطلب را ایندکس کند . اما امروز گوگل مشکل سئو را برطرف کرده است و مطالب جدید را ایندکس می کند .، مخصوصا در مورد سایت هایی که روزانه آپدیت می شوند ؛ مثل سایت های خبری که دقیقه ای آپدیت می شوند .

مشکلات داده ها

Gary Illyes از گوگل در توییتر بیان کرد که به نظر نمی رسد که اطلاعات سئو ی خاصی به خاطر این مشکل در کنسول جست و جو از بین رفته باشد . او می گوید اگر مطالب سئو ایندکس نشده اند پس قطعا از بین هم نرفته اند . او بیان کرد :

به نظرم هیچ داده ای از دست نرفته است .

وی روی " به نظرم " تاکید زیادی داشت .

چرا باید برای ما اهمیت داشته باشد ؟

اگر ترافیک سئو ی سایت شما وابستگی زیادی به اخبار لحظه ای ، آپدیت بودن دارد باید بگوییم که شما کمی بد شانس بودید . خیلی جالب است که چگونه برخی از وبسایت ها وابستگی فراوانی به گوگل برای دریافت ترافیک سئو دارند . قطعا زمان این است که شما برخی از ترافیک سئو ی خود را از شبکه های اجتماعی ، ترافیک مستقیم ، ایمیل ، تبلیغات و ... داشته باشید .

پس سعی کنید که ترافیک خود را بین سایر موارد مطرح شده پخش کنید تا در صورت بروز مشکل ، دچار افت ترافیک نشوید .

برای دریافت آخرین مقالات سئو و طراحی سایت گرگ سفید را دنبال کنید .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/googles-indexing-issue-is-now-resolved-new-content-being-indexed/