سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین منابع برای طراحی سایت الهام بخش ( قسمت سوم )

CSSnectar

فواید

اگر شما تخصص زیادی در طراحی سایت ندارید ، این سایت می تواند با در اختیار گذاشتن نظر سایرین در مورد هر یک از موارد طراحی سایت مطرح شده ، به شما کمک شایانی کند .

همچنین CSSnectar یک بخش جست و جوی دستی در طراحی سایت دارد که به شما اجازه می دهد فیلتر ها را بر اساس رنگ ، دسته بندی ، ویژگی ها یا کشور تنظیم کنید .

مضرات

اگر شما به دنبال نمونه های طراحی سایت ساده یا مینیمالیست هستید یا می خواهید یک طراحی سایت بر بستر یک سیستم مثل وردپرس انجام دهید ، نمی توانید طراحی سایت های الهام بخشی برای خود در این سایت پیدا کنید .

BWG

BWG یا Best Website Gallery یک کالکشن از طراحی سایت هایی است که الهام بخش طراحان و توسعه دهندگان است .

شاید به نظر جذاب نباشد اما چون این سایت حدود 10 سال است که راه اندازی شده است ( در سال 2008 با نام MakeBetterWebsites ) ، یک کالکشن فوق العاده قوی در زمینه طراحی سایت است .

در ادامه طراحی سایت های الهام بخش ، این سایت شامل یک بخش مفید است که در آن مقالات طراحی سایت و توسعه وب قرار گرفته است .

فواید

این سایت یکی از منحصر به فرد ترین بخش های جست و جو را در بین طراحی سایت ها دارد و از ویژگی مهم آن است که به شما اجازه می دهد سیستم مدیریت محتوای خود را اعم از وردپرس ، جوملا ، دروپال و ...  یا فریم ورک خود را مثل جی کوئری ، بوت استرپ و ... انتخاب کنید . اگر شما می دانید که کجا و چگونه می خواهید طراحی سایت خود را انجام دهید ، بررسی سایر طراحی سایت های مشابه می تواند بسیار مفید باشد .

مضرات

BWG یک وبسایت برای طراحی سایت های الهام بخش است ، اما از نظر طراحی سایت خود ، الهام بخش نیست . طراحی سایت بر اساس گرید باعث می شود شما به راحتی سایت را بررسی کنید اما هیچ جنبه مثبتی را به طراحی سایت شما اضافه نمی کند .

مشکلی ندارد ، چیزی که مهم است ، دریافت طراحی سایت های الهام بخش است که این سایت در اختیار شما می گذارد .

اگر به دنبال یک شرکت طراحی سایت هستید که خلاقانه کار شما را انجام دهد ، گرگ سفید را از دست ندهید .

 

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/10-of-the-best-sources-for-web-design-inspiration-part-three/