سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین منابع برای طراحی سایت الهام بخش ( قسمت دوم )

Designspiration

فواید

همان طور که اشاره شد ، این طراحی سایت شباهت زیادی به پینترست دارد اما به خصوص ترین ویژگی آن ، این است که این طراحی سایت شامل محتوای طراحی است .

این به آن معنی است که نیاز نیست مطالب مورد نیاز خود را از بقیه جدا کنید ؛ به طور مثال نیاز نیست مطالب غیر مرتبط مانند مقالات طراحی داخلی خانه را بخوانید تا به مطالب طراحی سایت برسید .

مضرات

بر خلاف طراحی سایت پینترست ، به جای استفاده از تصاویر عمودی از تصاویر افقی بیشتر استفاده شده است و این به این معنا است که شما باید برای مشاهده سایز کامل تصویر باید روی آن کلیک کنید .

siteInspire

اگر برای ایده های طراحی سایت الهام بخش به دنبال یک سایت قوی هستید دقیقا باید به سایت siteInspire مراجعه کنید . این طراحی سایت شامل اکثر سایت های الهام بخشی است که در سطح اینترنت وجود دارد . همچنین عملکرد بخش جست و جوی این طراحی سایت نیز فوق العاده است  که به شما اجازه می دهد هر چیزی که نیاز دارید را پیدا کنید .

فواید

هیاهوی زیادی در این طراحی سایت وجود ندارد و این یکی از خصوصیات خوب این سایت است . بخش جست و جوی آن به راحتی قابل استفاده است  ، طراحی سایت آن به صورت گرید انجام شده که به شما اجازه می دهد تعداد ایده های زیای را مشاهده کنید .

همچنین siteInspire گزینه با عنوان " اضافه کردن به کالکشن " دارد که به شما اجازه می دهد طراحی سایت های مورد علاقه خود را ذخیره کنید و در آینده ایده های الهام بخش خود را از آن ها دریفت کنید .

مضرات

این طراحی سایت دقیقا همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید . هیچ ویژگی بدی ندارد که به آن اشاره کنیم .

CSSnectar

جرئیات بیشتری در مورد طراحی سایت وجود دارد که از چشمان ما پنهان است . اگر شما جزو افرادی هستید که برایتان مهم است عناصر مختلف چگونه کنار هم قرار می گیرند تا یک طراحی سایت را ایجاد کنند بهتر است که این سایت را بررسی کنید .

مانند تمامی سایت های الهام بخش ، CSSnectar نیز متشکل از سایت های متفاوتی از سراسر اینترنت است ، اما بر خلاف سایر سایت های الهام بخش ، موضوع همین جا تمام نمی شود . هر طراحی سایت در جامعه طراحان به سه دسته تقسیم می شود : کد نویسی ، طراحی سایت و خلاقیت .

CSSnectar تمامی رای ها را جمع می کند و یک رای واحد را به یک طراحی سایت می دهد که شما می توانید هنگامی که در حال جست و جو هستید در پایین هر الگو مشاهده کنید .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/10-of-the-best-sources-for-web-design-inspiration-part-two/