سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کنسول جستجوی گوگل پس از چندین هفته تاخیر به روال عادی خود باز می

هم اکنون می توانید گزارش پیشرفت سئو ی وب سایت خود را در کنسول جستجوی گوگل پس از یک تاخیر 3 هفته بررسی کنید.

اوایل ماه جاری، گزارشی از سئو منتشر شد که مشکل دی ایندکسینگ شرکت گوگل باعث ایجاد تاخیر در گزارشات کنسول جستجوی گوگل شده است. نهایتا، پس از تاخیر سه هفته ای، شرکت گوگل گزارشات سئو ی تاثیر گرفته از این باگ را به صورت کامل به روز رسانی کرده است.

اگر به بخش کنسول جستجوی سئو ی گوگل وارد شوید و به بخش پوشش گزارش ها یا بخش های دیگر وارد شوید، تاخیر دو روزه را مشاهده می کنید.

چیزی که شرکت گوگل اعلام کرده است این است که گزارشات سئو ی این بخش هم اکنون به صورت کامل به روز رسانی شده اند، اما کارکنان آن همچنان در حال کار و بررسی بر روی این باگ هستند.

بخش کنسول جستجوی سئو ی گوگل همچنان در حال بازیابی اطلاعات خود پس از مشکل ایندکسینگ پیش آمده است. در نتیجه برخی گزارشات مربوطه سئو همچنان به طور کامل به روزرسانی نشده اند و ابزار بازرسی url ممکن است وضعیت زنده را به طور کامل و بدون نقص پوشش ندهد.

دانستن اطلاعات اولیه وب سایت و وضعیت آن و نحوه ی کارایی آن، امروی ضروری و غیر قابل اجتناب برای سئو است. می دانیم که بسیاری از سئو ها طی مدا زمان اخیر، تحت تاثیر مشکل پیش آمده در شرکت گوگل قرار گرفته اند. به علاوه، به دلیل مشکل دی ایندکسینگ، سئو ها و صاحبان وب سایت شاهد کاهش ترافیک و مشکلات پیش آمده به دنبال آن بودند و هم اکنون به فکر راه حل برای رفع آن هستند.

هم اکنون می توانید گزارشات مربوط به عملکرد سئو ی وب سایت خود را مشاهده کنید و بدانید که چگونه ترافیک جستجوی گوگل می تواند بر روی وب سایت شما تاثیر داشته باشد.

شرکت گوگل هم اکنون تایید کرده است که گزارشات اصلی سئو ی کنسول جستجوی گوگل به خوبی عمل می کنند، اما همچنان زمان بیشتری برای رفع و رجوع مشکل بک لینک ها نیاز است.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-search-console-reports-back-on-track-after-multi-week-delay/