سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 نوع متفاوت از وب سایت ها و نحوه ی طراحی آن ها ( قسمت پنجم )

هنگام ایجاد محتوا در طراحی سایت ، تمرکز خود را بر روی مواردی قرار دهید که پتانسیل زیادی از نظر به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی دارند، مانند ویدیوهای سرگرم کننده، فتوشاپ، MEME و پیشنهادات رایگان

وبسایت نوتلا در صفحه اجتماعی فیسبوک

صفحه فیسبوک نوتلا ترکیبی جالبی از محتوا نشان می دهد که همگی آن ها با پالت رنگی یکسان و نام تجاری این شرکت مطابقت دارد. این شرکت از الگوهای خاصی برای رسانه های اجتماعی خود استفاده می کند مانند "امروز، نوتلای خود را با ... تقسیم می‌کنم". اما، این شرکت از کاربران خود نیز می خواهد با ارسال ویدیو ها و ایده ها، به آن ها در استفاده از محصولات شان کمک کنند. به نحوه بکارگیری دکمه های مختلف در شبکه های اجتماعی توسط این شرکت دقت کنید، زیرا شرکت نوتلا با ایده های خاص خود باعث شده است تا کاربران بتوانند آن ها را به راحتی در پلتفرم های متفاوت پیدا کنند.

8. دایرکتوری و صفحات تماس

دایرکتوری و صفحه تماس، جایی است که کاربران می‌توانند با شما یا دیگران ارتباط برقرار کنند.

هنگامی که می خواهید کسب و کار افراد متفاوت در یک سازمان را به صورت لیست تهیه کنید، این طراحی سایت ها به خوبی نیازهای شما را برآورده می کند. به عنوان مثال، یک دایرکتوری در کسب و کار مربوط به رستوران، دارای رستوران ها در منطقه ای خاص به همراه منوها، محدوده قیمت، شماره تلفن و بررسی های انجام گرفته توسط افراد متفاوت است.

ماهیت یک سازمان، فرصتی برای طراحی سایت های دایرکتوری ایجاد می کند. برای مثال، انجمن دندانپزشکان محلی یک شهر می‌توانند تخصص و اطلاعات تماس خود را در این لیست قرار دهند. بهتر است این گزینه را همواره برای بهبود کسب و کار و مشتریان خود در نظر داشته باشید.

وب سایت دایرکتوری مانتا

مانتا، یکی از طراحی سایت های مرتبط در این زمینه است که شامل بیزنس های کوچکی است که بر اساس مکان و لوکیشن خاص در این طراحی سایت قرار گرفته اند. علاوه بر گزینه جستجو بر اساس کلیدواژه، در این طراحی سایت کتگوری های متفاوتی نیز به کاربران پیشنهاد شده است که می توانند گزینه های متفاوتی را در دسته بندی رستوران ها، پیمانکاران و پزشکان جستجو کنند. شرکت های متفاوت می توانند کسب و کار خود را به این دایرکتوری اضافه کنند و این طراحی سایت نیز از طریق تبلیغات کسب درآمد می کند

نوع وب سایت مناسب را برای مخاطبان خود انتخاب کنید

طراحی خوب، مفهومی بسیار پیچیده تر از ظاهر جذاب است، اما در عین حال باعث مشارکت بیشتر کاربران می شود و به شدت باعث افزایش اشتیاق کاربران و مخاطبان برای بازدید از طراحی سایت های مورد نظر می شود. بهتر است تمرکز خود را بر روی آنچه شرکت های دیگر در طراحی سایت خود انجام داده‌اند متمرکز کنید و سعی کنید فرمت های به کار رفته برای هر پروژه را به سرعت شناسایی کنید و با دانستن آنچه دیگران با انواع صفحات مختلف طراحی سایت خود انجام داده‌اند، ایده و الهام قوی برای آنچه که می توانید در طراحی سایت خود انجام دهید به دست آورید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/types-of-websites-part-five/