سفارش تبلیغ
صبا ویژن

8 نوع متفاوت از وب سایت ها و نحوه ی طراحی آن ها ( قسمت چهارم )

یکی از طراحی سایت های مربوط به این زمینه، وب سایت کارهای طراح معروف، Gautier Maillard است که ترکیب بی نقصی از خلاقیت و بهترین پروژه های خود در این طراحی سایت ایجاد کرده است. با کلیک بر روی هر تصویر، می توانید کمپین تبلیغاتی مربوط به پروژه مورد نظر را مشاهده کنید. اگر قصد دارید اطلاعات بیشتری از این طراح بدانید، بر روی دکمه مربوط به نویگیشن در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و اطلاعاتی در رابطه با پروژه های طراحی، مکان زندگی او در پاریس، تحصیلات و کارهای متفاوت او مشاهده کنید. در این طراحی سایت ، قالب و استراتژی بکار رفته به خوبی با سایر اجزای وب سایت همخوانی دارد، زیرا تمرکز این طراح بر روی کار حقیقی خود است و نوشته های خود را محدود کرده است. کاربرانی که از این طراحی سایت بازدید می‌کنند، تصاویر مشاهده شده را بهتر از مقالات و نوشته های قرار گرفته به خاطر می سپارند.

6. صفحات لندینگ

این نوع صفحات، جزو طراحی سایت های خاص است که برای کمپین های بازاریابی تشکیل شده است که باعث می شود کاربران، اقدام خاصی در این صفحات انجام دهند.

محتوای قرار گرفته بر روی لندینگ پیج باید محدود باشد و منجر به کال تو اکشنی شود که علاقه دارید کاربران به انجام آن اقدام کنند. در این نوع طراحی سایت ها، بهتر است از مقدار زیادی فضای سفید در اطراف CTA خود بهره بگیرید و عناصری که به هدف کمپین های بازاریابی مرتبط نیستند را برای صفحات دیگر ذخیره کنید.

صفحه لندینگ وب سایت شاپیفای

لندینگ پیج آزمایش رایگان طراحی سایت شاپیفای، از تیتر و کال تو اکشن ساده بهره می گیرد، مانند" شروع آزمایش رایگان". تمامی عناصر قرار گرفته بر روی صفحه باعث می شود بازدید کنندگان و خریداران محصولات این طراحی سایت ، سفری کوتاه درون این وب سایت آغاز کنند و به خرید محصولات و استفاده از امکانات این طراحی سایت اشتیاق بیشتری نشان دهند. در این وب سایت، از تصاویر مرتبط و بروز استفاده شده است و به برخی تصاویر اثر سه بعدی کمی اضافه شده است که در عین حال نشان دهنده قالب طراحی سایت آن ها است.

7. وب سایت های رسانه های اجتماعی

در دنیای امروز، تقریباً 2.77 میلیارد نفر در رسانه‌های اجتماعی عضو هستند و با هزاران سیستم عامل متفاوت از آن استفاده می کنند. اهمیتی ندارد که مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند. می توانید آن ها را به احتمال زیاد در فیس بوک، توییتر، اینستاگرام، اسنپ چت با لینکد این پیدا کنید. گرچه نمی‌توانید پلتفرم‌های این شبکه‌های اجتماعی را به طور مجدد طراحی کنید، اما می‌توانید ظاهر صفحه خود را تحت کنترل داشته باشید و محتوایی را ایجاد کنید که باعث افزایش بازدید در شبکه های اجتماعی می شود.

بهتر است در تمامی صفحات شبکه‌های اجتماعی خود ظاهری یکسان به کار بگیرید تا کاربران بتوانند برند شما را شناسایی کنند. از لوگو و پالت رنگ یکسان بهره بگیرید. صوتی خاص انتخاب کنید و شخصیتی را برگزینید که در تمامی محتوای قرار گرفته رعایت می شود.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/types-of-websites-part-four/