سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برخی از سئو های محلی، با ایده دریافت هزینه اشتراک برای دریافت خد

برخی از سئو ها، منطق و دلایل شرکت گوگل را به طور کامل پذیرفته اند، اما بسیاری از آن ها نیز انتقادات شدیدی به شرکت گوگل وارد کرده اند.

در طول آخر هفته، شرکت گوگل بررسی سئو را در رابطه با مالکین کسب و کارهای کوچک انجام داد که در این بررسی، اشتیاق آن ها به پرداخت هزینه اشتراک ماهانه برای تعدادی از ویژگی های سئو و خدمات پیشرفته Google My Business مورد سوال قرار گرفته است. برخی از پیشنهادات سئو شامل درخواست نقل قول از کاربران، پاسخ خودکار به پیام ها، دکمه رزرو، حذف تبلیغات گوگل، قرار دادن نتایج جستجوی گوگل، گوگل گارانتی و چندین ویژگی دیگر است.

شرکت گوگل اعلام کرده است:

"هنگام ارائه پیشنهادات پرداختی سئو همواره رویکرد متفکرانه ای را در پیش خواهیم گرفت و این بررسی تنها یکی از تلاش های شرکت ما برای این است که کاربران بتوانند به ما کمک کنند تا درک کنیم چگونه می توانیم ارزش بیشتری به سئو ی تجارت های آن ها وارد کنیم."

اما واکنش های صورت گرفته از سوی متخصصان محلی سئو در رابطه با خدمات و ویژگی های پیشنهادی و همچنین واکنش مشتریان آن ها بسیار متفاوت عرضه شده است، زیرا برخی پیشنهادات انجام یافته سئو از سوی شرکت گوگل با استقبال روبرو شده است )مانند پشتیبانی از مشتری( و برخی دیگر این گونه نبوده است )مانند نتایج جستجوی گوگل).

بسیاری از سئو هایی هایی که پاسخ های آن ها را مورد بررسی قرار داده ایم باور دارند که معرفی سرویسGMB ، با توجه به موقعیت گوگل در بازار فعلی سئو و مشکلات اقتصادی کنونی منطقی است. همان طور که مشتریان و کاربران شرکت گوگل سعی در درک انگیزه های سئو ی شرکت گوگل دارند، به این امر نیز فکر می کنند که آیا خدمات ارائه شده توسط شرکت گل قابل اعتماد است و این که آیا مشتریان مایل به پرداخت 30 دلار در ماه برای بسته‌های جی ام بی هستند یا خیر. برای درک بهتر واکنش کاربران بهتر است پاسخ های زیر را مشاهده کنید، که به دلیل طولانی بودن برخی پاسخ ها، به صورت خلاصه ارائه شده است.

مایک بلومنتال، GatherUp

" یکی از فرضیه های انجام گرفته در این زمینه سئو این است که شرکت گوگل در جستجوی ایده های بیشتری برای سرویس های اشتراک خود است. شرکت اپل و آمازون نیز این کار را انجام می‌دهند و همین طور شرکت Slack و GatherUp نیز از این ویژگی بهره می‌برند، بنابراین چرا شرکت گوگل نباید آن را در لیست خدمات سئو ی خود بگنجاند؟ اگر با این دیدگاه به این مسئله نگاه کنیم، منطقی است که شرکت گوگل بخواهد پیشنهادات متفاوتی را برای سئو ی تجارت های متفاوت و برای افزایش سودآوری خود از این مسئله ارائه دهد.

اما یکی از انتقادات وارد شده به این نظر سنجی این است که، پرسش های مطرح شده در این بررسی مانند پرسش هایی ابتدایی سئو به نظر می رسد که توسط کارآموزان طراحی شده است. اما می توانم به وضوح مشاهده کنم که اس ام بی ها 25 تا 30 دلار بابت این حق اشتراک پرداخت خواهند کرد. این احتمال وجود دارد که شرکت گوگل به دنبال ایده حق اشتراک به جهت رشد کسب و کار خوب نباشد و GMB تنها یک هدف واضح است."

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/local-seos-sound-off-on-prospect-of-google-my-business-subscription-services/