سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از TLS برای به دست آوردن URL های برند در حافظه ی گوگل AM

در مایکروسافت، شما اساساً از ویندوز برای پردازش استفاده می کنید، بنابراین می توانید به راحتی دستورالعمل‌های منتشر شده توسط دیجی سرت در سئو را دنبال کنید. از سوی دیگر، در Apache نحوه کار می‌تواند کمی مشکل تر باشد.

(کارساز وب آپاچی یا سرویس دهنده? اچ‌تی‌تی‌پی آپاچی که بیشتر آن را آپاچی می‌نامند، یک برنامه? کارساز وب است که نقش کلیدی در توسعه? سئو در دنیای وب ایفا می‌کند. در سال 2009 آپاچی اولین برنامه? کارساز وب بود که حدود 100 میلیون وب‌گاه به کمک آن سرویس‌دهی می‌کردند و سئو را توسعه می دادند. آپاچی همچنین نقشی کلیدی در گسترش آغازین شبکه جهانی اینترنت داشته‌است. از این سرویس دهنده به‌طور معمول در محیط‌های بر پایه? یونیکس و لینوکس استفاده می‌شود.

آپاچی توسط انجمن برنامه‌نویسان آزاد توسعه و پشتیبانی می‌شود و تحت حمایت بنیاد نرم‌افزاری آپاچی قرار دارد.

این برنامه برای طیف بسیار وسیعی از سیستم‌های عامل قابل استفاده است. از جمله? آن‌ها: یونیکس، گنو، فری بی‌اس‌دی، لینوکس، سولاریس، NovelNetware,آمیگااُاس، مک‌ااس‌اکس، ویندوز، OS/2 و eComStation.)

راهنمای Apache

برای شروع توسعه سئو ، باید سفارش دیجیکرت خود را از طریق دستی حفظ کنید و کلید خصوصی درخواست امضای گواهی را تولید کنید.

خروجی آن به ترتیب فایل های .key و .csr خواهد بود و باید اطمینان حاصل کنید که مجوز های لازم برای تغییر در میزبانی این فرآیند وجود دارد. بنابراین، قبل از شروع کار سئو باید با محیط لینوکس و یونیکس آشنا شوید.

تولید کلید خصوصی و فایل های CSR

انجام این عملیات برای سئو به عنوان روت یا ریشه امری ضروری است. با استفاده از دستور سوئیچ کاربر اصلی به صورت فوق، با استفاده از هایفن، می توانید قبل از انجمن هر گونه خطا، آن را به روت تغییر دهید. یک دایرکتوری خصوصی و ایمنی مانند دامنه مشابه خود به دست بگیرید: /home/username-with-sudo

به عنوان روت، باید مجوز دسترسی و کار با آن را داشته باشید. کلید خصوصی ECC را با استفاده ازOpenSSL تولید کنید تا فایل .key را به دست بیاورید و اطمینان حاصل کنید که سرور مورد نظر را با نام سرور خود تعویض کنید.

$ openssl ecparam -out server.key -name prime256v1 -genkey

در مرحله بعد، نیاز است تا درخواست امضای گواهی ECC را صادر ‌کنید. (از طریق موقعیت مکانی کشور، ایالت یا استان، شهر، سازمان) مشخص کنید که چه موقعیت هایی در جزئیات نمایش داده می‌شود. مهم ترین زمینه در FQDN قرار دارد. این گواهی تنها برای استفاده با آدرس وب سایت شما در سئو مورد استفاده قرار می‌گیرد:

$ openssl req -new -key server.key -out server.csr -sha256

(یک نام دامنه? جامع‌الشرایط (به انگلیسی: FQDN) که به نام دامنه? مطلق هم شناخته می‌شود، یک نام دامنه‌ای است که محل دقیق سلسله مراتب درختی سئو را در سامانه? نام دامنه ((به انگلیسی: DNS)) مشخص می‌کند. این همه? سطوح دامنه را تعیین می‌کند، شامل نام‌های دامنه? سطح بالا یا (به انگلیسی: دامنه سطح‌بالا) و منطقه? ریشه. عموماً (به انگلیسی: FQDN) یا چیز دیگری اشتباه گرفته نخواهد شد.

دامنه? ریشه? (به انگلیسی: DNS) بدون نام است که با یک برچسب خالی مشخص شده است. در نتیجه نام دامنه? جامع‌الشرایط همیشه با یک نقطه (.) به انتها می‌رسد.

در مقابل با نام دامنه‌ای که به طور کامل تعیین شده است، یک نام دامنه‌ای که شامل مسیر کامل برچسب‌ها از ریشه? (به انگلیسی: DNS) نباشد، partially qualified domain name می‌گویند
)

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/how-to-get-brand-urls-in-google-amp-cache-by-extending-tls-for-web-package-part-three/