سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استفاده از TLS برای به دست آوردن URL های برند در حافظه ی گوگل AM

خطر امنیتی

گول زدن کاربران، از این نظر که آن‌ها تصور می‌کنند در لوکیشن دیگری قرار دارند؛ در حالی که این طور نیست، همواره به عنوان خطر جدی سئو برای سوء استفاده از کاربران در نظر گرفته شده است. از دامنه های وب سایت های محبوب که دارای اشتباهات جزئی سئو در وب سایت هستند، تا سایت های کلاهبرداری که کاربران را گول می‌زنند تا اطلاعات حساس را نادیده بگیرند، فریب کاربران همواره امری خطرناک برای سئو در نظر گرفته می شود. به همین دلیل است که سازندگان مرورگر، به شرکت گوگل و سیاست‌های آن ها اعتماد کافی دارند و مرورگر موزیلا نیز Signed Exchange های سئو را در نخستین تبصره خود عنوان کرده است.

مزایا

از طرفی دیگر، بسیار خوب است که بتوانیم مفهومی را برای غیر متمرکز کردن محتوای وب سئو به وجود بیاوریم تا پکیج ها بتواند ظرف 90 روز از سرورهای ذخیره شده در خارج از مناطقی که شبکه های فراوانی در آن جا وجود دارد استفاده کنند. به عنوان مثال، هنگامی که دانشمندان و ماجراجویان به مناطق سرد سفر می کنند، می توانند از آذوقه خود تا مدت 90 روز در فضاهای سرد و بالای کوه ها استفاده کنند.

پیاده سازی، به طور خلاصه

بهترین جزئیات سئو برای به کارگیری این ویژگی را می توانید از طریق ویدیو هایی که در استیج AMPCONF2019# گرفته شده است مشاهده کنید. این فیلم ها سهولت استفاده از محصول جدید گوگل با استفاده از Cloudfare را نشان می دهد، که یک فروشنده و سازنده گواهینامه Signed Exchange با رابط کاربری ساده است. برای راه اندازی کلادفر، نیاز به ویرایش تنظیمات DNSبرای اشاره به سرور های کلادفر دارید، که پراکسی مورد نظر را به سرور اصلی باز می گرداند. اگر قادر به انجام این کار هستید، دیگر نیازی نیست تا از TLS برای سئو استفاده کنید.

خودتان نیز می‌توانید Signed Exchange را به کار بگیرید!

اگر خودتان قصد دارید این تکنولوژی سئو را به کار بگیرید، باید گواهی TLS خود را تغییر دهید و هر 90 روز آن را تمدید کنید. اگر با نحوه انجام این کار از طریق کلیک برروی Let’s Encrypt آشنایی دارید، می توانید از این گزینه استفاده کنید. DigiCert در حال حاضر تنها ارائه دهنده گواهی برای Signed Exchange است، که بسیاری افراد پیش بینی می کنند در آینده نزدیک سایر شرکت های مربوطه نیز به این صنعت وارد شوند.

Digi Cert

اگر پیش از این از دیجی کرت استفاده نکرده‌اید، بهتر است یک حساب کاربری باز کنید و توانایی اجرای Shell Terminal بر روی میزبان خود، برای ساخت کلیدECC (رمزنگاری منحنی القایی) و سرور CSR داشته باشید. این مراحل به این جهت برای TSLضروری است تا اطمینان حاصل شود که کلید خصوصی برای رمزگذاری و رمزگشایی ارتباطات مرتبط با نام دامنه شما، معتبر است. دیجی کرت دارای دستورالعمل برای آپاچی و مایکروسافت است.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/how-to-get-brand-urls-in-google-amp-cache-by-extending-tls-for-web-package-part-two/