سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باکس های جستجوی Sitelink، پیشرفت های لوگو و گزارش داده های ساختا

ابزارهای جدید سئو ، به بخش کنسول جستجوی گوگل اضافه شده است.

شرکت گوگل گزارشات جدیدی در کنسول جستجوی جدید سئو ی خود معرفی کرده است: گزارش جدید برای داده های ساختاری غیر قابل تجزیه و دو گزارش در رابطه با پیشرفت های جدید.

گزارش داده های ساختاری غیر قابل تجزیه

داده های ساختاری غیر قابل تجزیه، گزارش جدید سئو در کنسول جستجوی گوگل است که خطاهای رخ داده در داده های سازمان یافته را رفع می کند. این ابزار تمامی مسائل مربوط به ساختار های غیر قابل تکثیر را شامل می شود؛ از جمله خطا های ساختار داده سئو که به طور خاص مانع شناسایی آن توسط گوگل می‌شود. این گزارش ها به جای گزارش ویژگی های خاص مورد توجه قرار گرفته اند. شرکت گوگل اضافه کرد که می توانید از این ویژگی سئو استفاده کنید تا ببینید که آیا شرکت گوگل قادر به تجزیه و تحلیل داده های ساختاری یا افزودن آن ها به وب سایت است یا خیر.

گزارش پیشرفت جستجو در سایت لینک ها

افرادی که از بخش جستجوی سایت استفاده می‌کنند، ممکن است گزارش سئو ی جدیدی را در بخش گزارشات پیشرفت خود مشاهده کنند تا جزئیات بیشتری در رابطه با پیشرفت ها و خطاهای سئو ی مرتبط با بخش جستجوی سایت مشاهده کنند. این گزارش به شما روند های رایج، خطاها، اخطار ها و موارد مجاز سئو را نشان می‌دهد. در این بخش همچنین می توانید وضعیت هر کدام از گزارشات سئو ی خود را به صورت جداگانه توسط کلیک کردن بر روی جعبه های رنگی بالایی نمودار مشاهده کنید. همچنین می توانید هشدارها و خطاهای مربوط به هر صفحه را با کلیک بر روی ردیف خاص در زیر نمودار سئو بررسی کنید.

گزارش پیشرفت لوگو

اگر از لوگو استفاده می کنید، شرکت گوگل ممکن است گزارش پیشرفت سئو ی جدیدی را برای آن اضافه کرده باشد تا جزئیات بیشتری را در رابطه با عملکرد و خطاهای سئو ی لوگو مشاهده کنید. در این گزارش، خطاها و موارد دیگر به شما نمایش داده می شود. شما حتی می توانید وضعیت سئو ی هر کدام از گزارشات خود را به صورت جداگانه با کلیک کردن بر روی جعبه های رنگی بالایی نمودار مشاهده کنید. همچنین می توانید هشدارها و خطا های سئو ی مرتبط با هر صفحه را با کلیک کردن بر روی یک ردیفی خاص در زیر نمودار بررسی کنید.

کنسول جستجوی گوگل به مدیران وب، سئو ها، توسعه دهندگان و صاحبان وب سایت کمک می‌کند تا مسائل و موضوعات مربوط به وب سایت های خود را کشف کنند. گزارش‌های جدید شرکت گوگل داده‌های سئو و اطلاعات بیشتری در اختیار کاربران خود گذاشته است و به این افراد کمک می کند تا گزارش ها و مسائل مربوط به وب سایت خود را شناسایی کنند و از عملکرد بهتری در بخش جستجوی خود بهره مند شوند. شما می توانید از این گزارش سئو برای به دست آوردن بازدیدهای پیشتر در درون سایت و پیشرفت وب سایت در بخش کنسول جستجو گوگل استفاده کنید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/sitelinks-searchbox-logo-enhancement-and-unparsable-structured-data-report-added-to-gsc/