سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here ( قسمت چهارم )

سعی کنید صفحه ی خود را با تیتر های متفاوت ایجاد کنید و از تصاویر یا آیکون ها برای بهبود طراحی خود استفاده کنید. یکی دیگر از مثال های خارق العاده در این زمینه، صفحه شروع طراحی سایت Wellness Mama است که این صفحه از تیتری سفارشی با تصویر پس زمینه و مکانی پر از تصاویر و آیکون های متفاوت استفاده می کند. دسته بندی کوچکی از این لینک ها با همراهی تصاویر متفاوت وجود دارد. این کار باعث می شود بازدیدکنندگان جدید به راحتی بتوانند تمامی پست ها را برای دستورات غذایی، نکته های مربوط به مادران و پادکست های متفاوت بررسی کنند. در قسمت پایین تر این طراحی سایت می توانید لیستی طولانی از پست ها با تصاویر کوچکی که در کنار آن ها قرار گرفته است مشاهده کنید.

از نظر من نویسنده این وب سایت محتوای خود را به درستی درون طراحی سایت قرار داده است و بهترین طراحی مربوط به قسمت Start Here را تا به اینجای کار داشته است. طرح رنگ قرار گرفته در این طراحی سایت نیز به خوبی با سایر اجزای وبسایت همخوانی دارد، نوشته های به کار رفته دارای خوانایی بسیار بالا هستند و تصاویری که در این طراحی سایت قرار گرفته اند حس شادابی و زندگی خاصی به آن بخشیده اند.

سعی کنید از طرحی استفاده کنید که حس زنده بودن را به خودتان و خوانندگان منتقل می کند و در عین حال تمرکز افراد را بر روی محتوای قرار گرفته حفظ کند. حتی می توانید از طرحی بسیار ساده استفاده کنید که بتواند به کاربران کمک کند تا به طراحی سایت شما توجه کنند.

نتیجه گیری

از آن جایی که وبلاگ ها و وب سایت ها هر روزه افزایش پیدا می کنند و رشد قابل توجهی را در ترافیک و موارد دیگر مربوط به آن ها مشاهده می کنیم، بنابراین عرصه رقابت در بخش محتوا درون طراحی سایت ها بیش از قبل شده است. بازدیدکنندگان جدید، اغلب اطلاعات مورد نیاز خود را از بخش صفحات Start Here به دست می‌آورند؛ زیرا این صفحات راهنمایی کوتاه و خلاصه شده ای را از کل طراحی سایت به خوانندگان ارائه می دهد.

اما چگونگی طراحی این بخش، امری بسیار ضروری و مهم برای تجربه کاربران است و عاملی بسیار مهم در درک و فهم محتوای قرار گرفته در این طراحی سایت توسط خوانندگان است. روش های ذکر شده در این پست می تواند به شما کمک کند تا صفحات خارق العاده ای را برای طراحی سایت خود خلق کنید و ارزش وب سایت خود را به تمام خوانندگان و بازدیدکنندگان نشان دهید و کاری کنید تا بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی طراحی سایت شما را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند و اطلاعات مورد نیاز خود را درون وب سایت شما به دست آورند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-trends-start-pages-part-four/