سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت گوگل، در نتایج جستجوی خود تصاویر بیشتری را نمایش می دهد

هم اکنون زمان آن رسیده است که تمرکز خود را بیش از پیش بر روی تصاویر سئو قرار دهید

بسیاری از ابزارهایی که نتایج جستجوی سئو ی گوگل را ردیابی می کنند، نشان می دهند که درصد اطلاعاتی که شرکت گوگل تصاویر را در نتایج جستجوی سئو ی خود نشان می‌دهد افزایش داشته است. جعبه جستجوی تصاویر که گاهی اوقات در بخش اصلی نتایج جستجوی سئو نمایش داده می شود، هم اکنون در بیش از یک سوم جستجو ها نمایش داده می شود. SEOclarity داده هایی از گزارشات سئو ی خود منتشر کرده است که نشان می‌دهد میزان نمایش تصاویر از 24 درصد به 34 درصد افزایش داشته است. این افزایش از تاریخ 13 آوریل شروع شده است.

جعبه تصاویر گوگل چیست؟

شما می توانید جعبه تصاویر گوگل را برای بسیاری از انواع جستجو های سئو که ممکن است علاقمند به دیدن نتایج جستجوی تصاویری آن نیز باشید مشاهده کنید. در ادامه، یک مثال برای جستجوی سئو در "گل های قرمز" مشاهده می کنید .

ارائه دهندگان داده

همان طور که در قسمت بالا ذکر شد، SEOclarity داده های خود را در رابطه با نتایج جستجوی سئو ی تصویری گوگل به نمایش گذاشته است. در اینجا نمودار آن ها در رابطه با این نتایج را مشاهده می‌کنید:

داده های مربوط به MozCast نیز یک روند مشابه را در سئو نشان می دهند.

می‌توانید این افزایش را در داده های سئو ی RankRanger نیز مشاهده کنید.

شرکت گوگل اشاره کرده است که جستجوگرها باید بیش از پیش بر روی جستجوی سئو ی تصویری خود تمرکز کنند. در حال حاضر شرکت گوگل تصاویر بیشتری را در نتایج جستجوی اصلی سئو ی خود در بخش باکس جستجوی خود نشان می دهد. تصاویر گوگل ممکن است یکی دیگر از منابع ترافیک و افزایش رتبه بندی سئو ی وب سایت شما باشد که نمی خواهید آن ها را از دست بدهید. اطمینان حاصل کنید که تصاویر خود را برای جستجوی تصاویر گوگل بهینه سازی کنید و بیش از پیش بر روی آن تمرکز کنید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-starts-showing-more-images-in-the-web-search-results/