سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here ( قسمت سوم )

این مثال، یکی از بهترین نمونه ها در زمینه افزودن ارزش شخصی است که افراد می‌توانند اطلاعات بیشتری در رابطه با گری به دست آورند و حتی به یکی از دنبال کنندگان سبک زندگی او تبدیل شوند.

از طرفی دیگر ، می توانید کاری مانند مایکل هیات یا کریس داکر انجام دهید، که هر دوی آن ها روش‌های خاص و منابع قابل دسترس به بازدیدکنندگان خود و خوانندگان جدید معرفی می‌کنند. این صفحات اطلاعاتی از اشخاصی که در پشت پرده طراحی سایت کار می کنند را با کاربران به اشتراک می گذارند، اما تمرکز اصلی آن ها بر روی اطلاعات ارزشمند برای خواننده‌ها است.

اگر در حال کار بر روی یک طراحی سایت شخصی هستید و در حال ارائه ی منبع یا متنی ارزشمند، محصول و خدمات یا هر دوی آن ها هستید، برای به اشتراک گذاری تاریخچه شخصی طراحی سایت خود از صفحه Start Here استفاده کنید تا به خوانندگان خود ثابت کنید که شما در صنعتی که در آن مشغول به کار هستید اقتدار کافی دارید.

طراحی سایت هایی که بیش از 100 صفحه دارند، دارای قابلیت جستجوی سخت تری نسبت به وب سایت های دیگر هستند.

بهترین پست های شما معمولاً در صفحات زیاد طراحی سایت گم می شوند؛ بنابراین باید لینک های مرتبط با بهترین مقالات و محتوای خود را دسته بندی کنید. بازدیدکنندگان جدید نمی‌دانند که کار خود را با کدام قسمت طراحی سایت شما شروع کنند یا هیچ اطلاعی در رابطه با بهترین پست های شما ندارند. بنابراین بهتر است لیستی از مقالات برتر خود تهیه کنید و خوانندگان جدید را تشویق کنید تا آن ها را چک کنند.

مقالات مهم را لیست کنید

صفحه شروع A Life of Blue در رابطه با سفر و زندگی به سبک عشایری است. این موضوعات دارای بیشترین مقالات در این طراحی سایت هستند، اما برخی پست ها برای بازدیدکنندگان جدید بسیار ارزشمند به نظر می رسد. همانطور که صفحه را به سمت پایین می کشید، متوجه تیتری با عنوان "در ابتدا باید چه چیزی را مطالعه کنم؟" می شوید، که این لینک قسمتی است که برای بازدیدکنندگان جدید تعبیه شده است که ممکن است از خودشان این پرسش را داشته باشند. در این لینک لیستی از 10 پست محبوب مربوط به سفر و زندگی قرار داده شده است. سایر لینک ها در رابطه با کتاب های الکترونیکی رایگان و آرشیو دسته بندی طراحی سایت است. این لینک ها برای بازدیدکنندگان جدید ارزش زیادی دارد، اما لیستی از پست های پیشنهاد شده بهترین مکان برای آغاز طراحی سایت است.

یکی دیگر از مثال هایی که باید در این پست به آن اشاره کنیم، مربوط به طراحی سایت Hillah Cooking است. در حالیکه معرفی خلاصه شده ای در ابتدای این طراحی سایت قرار دارد، همچنین لینک های پیشنهاد شده ی زیادی در بخش های مختلف طراحی سایت قرار گرفته است. این لینک ها به صورت تصادفی در طراحی سایت قرار نگرفته است؛ بلکه دستورهای پخت متفاوت با جزئیات کامل توسط دسته بندی هایی مانند پایه، آشپزی کلاسیک آمریکایی و وعده های مربوط به گیاهخواران دسته بندی شده است.

کاربران اینترنت به شدت بی صبر هستند!

بسیاری از افراد ترجیح می دهند صفحه شروع کوتاه باشد، زیرا در عین حال که سایت را به طور کلی به بازدیدکنندگان معرفی می کند و لینک های مورد نیاز آن ها را در این قسمت قرار می‌دهد، بازدید کنندگان پس از مشاهده این بخش به طراحی سایت مراجعه می‌کنند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-trends-start-pages-part-three/