سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا عملیات ساخت لینک به طور کلی از بین رفته است؟ ( قسمت دوم )

تفاوت نظرات

بسیاری از طرفداران ساختمان لینک در سئو ، نیازمند ایجاد پیوندها و لینک هایی برای تشخیص محتوا در زمینه هایی هستند که رقابت در آن بسیار بالا است.

مشکل بسیاری از محتواهای ایجاد شده سئو این است که هیچ کس آن ها را نمی بیند. جولی جویس، صاحب شرکت فیش مدیا، می‌گوید: "اگر محتوای خود را منتشر نکنید، بسیاری از فرصت های خوب مربوط به لینک ها ی موجود سئو را از دست می دهید."

" اخیراً، لینکی بسیار عالی برای سئو ی یکی از مشتریان خود تولید کردم و در لینک ایجاد شده به برخی از مهم ترین کلمات موجود در محتوا اشاره کردم و پس از انتشار لینک نتایج خوبی برای سئو حاصل شد. هنگامی که افراد پس از انجام کار از شما تشکر می‌کنند، متوجه می شوید که کار خود را به خوبی انجام داده اید!"

دبرا ماستالر، مدیر شرکت آلیانس لینک، با تمرکز بر روی محتوای سئو مخالفت می کند.

در عملیات ساخت لینک سئو ، محتوای با کیفیت می تواند به عنوان ابزاری برای جلب توجه مشتریان و لینک ها استفاده شود، اما استفاده از محتوای با کیفیت کافی نیست! اگر محتوای سئو ی شما با ترکیبی از روش های متفاوت ایجاد نشده باشد، نمی تواند نتایج دلخواه را برای شما به ارمغان بیاورد. در این صورت، بسیاری از کمپین های مربوط به ساخت لینک شکست می خورند و زمان خود را صرف ایجاد محتوای با کیفیت سئو می کنند، اما باید از این افراد پرسید که تلاش خود را برای ساخت چه چیزی صرف می کنند و لینک های سئو ی مورد نظر را برای چه کسانی تولید می کنند.

جویس و ماستالر با این نکته موافقت کردند که ساخت لینک، درست مانند سرمایه گذاری، نیازمند تکنیک های سئو و روش های خاص خود است.

"محتوا، معرفی، محصولات و خدمات همگی از طریق لینک ها منتشر می‌شوند، بنابراین ترکیب این دو تاثیر بسزایی بر روی صفحات و بازدیدکنندگان دارد و باعث می‌شود سرمایه گذاری در زمان و بودجه، با نتایج خوبی همراه شود." ماستالر
تاندلر اعلام کرد که به صورت کلی با ساخت لینک مخالفت نمی کند.

ابزارهای ساخت لینک سئو و افراد مرتبط با این زمینه وجود دارند که استعداد زیادی در این زمینه دارند و می‌توانند کاری انجام دهند تا لینک های ایجاد شده بسیار طبیعی و برای سئو مفید به نظر برسند. همچنین آژانس ها و شرکت های بسیار خلاقی وجود دارند که می‌توانند لینک هایی را ایجاد کنند که گیرایی زیادی برای بازدید کنندگان دارد، اما اگر کمپانی هایی که ارزش سهام خود را به خوبی درک می کنند و بودجه زیادی در این زمینه سرمایه‌گذاری می‌کنند را در نظر نگیریم، صدها و هزاران مورد از شرکت ها و بیزینس ها وجود دارند که رویکرد بسیار ضعیفی را در زمینه سئو به کار می گیرند.

از طرفی دیگر، جویس اعلام کرد که سایت ها می توانند بدون وجود لینک های خوب، رتبه سئو ی خود را افزایش دهند، اما به طور کلی این وب سایت ها نمی توانند رتبه خود را در بین 10 وب سایت یا 20 وب سایت برتر گوگل قرار دهند.

به عنوان بازاریاب، وظیفه ما این است که افراد را نسبت به برندهای متفاوت آگاه کنیم و با استفاده از منابع محدود به کیفیت های خاص برسیم. موثرترین منابع، نتیجه کلی گفت و گو هایی است که گاهی اوقات با به روزرسانی الگوریتم های سئو ، مطالعات همگانی و توییتر های افراد مشهور به دست می‌آید.

هنگامی که این اتفاق رخ می‌دهد، می‌توانیم هدف ساخت لینک های موجود را مشخص کنیم و بتوانیم محتوا و منابع مورد نیاز کاربران را برای آن ها مهیا کنیم.

اگر لینک های سئو ی مرتبط با سایتی به خصوص، ترافیک مورد نظر را برای آن ایجاد می‌کند، این امر با صرف زمان و بازدید وب سایت شما توسط افراد مختلف به دست می آید، بنابراین در این صورت می‌توان ساخت لینک را به عنوان عاملی موثر در بازدید و افزایش ترافیک و رتبه بندی سایت در نظر گرفت.

به عنوان سخن نهایی، لینک ها می توانند به شما کمک کنند تا رتبه بندی سئو ی خود را در گوگل افزایش دهید، اما لینک های موجود بر روی وب سایت شما مشخص می کنند که آیا استحقاق جایگاهی که در آن قرار گرفته اید را دارید یا خیر.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/link-building-dead-alive-part-two/