سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روند های رایج طراحی وب برای صفحات Start Here ( قسمت دوم )

برای درک بهتر و ساده طرح این عنوان، بهتر است صفحه Modest Man را مشاهده کنید. این طراحی سایت شامل تصویری بزرگ از مدیر وب سایت، براک مک گاف است. اغلب عناوین و محتوای صفحه حول محور موضوع اصلی می گردد و علی رغم استفاده از تصویر مدیر وب سایت، این طراحی سایت در رابطه با شخصیت برا ک و زندگی شخصی او نیست.

شما می توانید طراحی سایت خود را هر طور که مایل هستید به بازدیدکنندگان خود معرفی کنید. اگر ترجیح می دهید از تصاویر و اطلاعات شخصی خود استفاده نکنید، باز هم چیز مهمی را از دست نداده اید. تنها چیزی که باید درک کنید این است که هدف شما آموزش و تشویق بازدیدکنندگان به کلیک کردن بر روی قسمت های مختلف طراحی سایت شما و مشاهده بیشتر محتوای قرار گرفته درون طراحی سایت است. صفحه شروع باید بتواند به سوال های رایج بازدیدکنندگان جدید پاسخ دهد و آن ها را راهنمایی کند تا بتوانند با قسمت های مختلف طراحی سایت شما آشنایی پیدا کنند.

ایجاد ارتباط شخصی

پیش از این نیز به طور خلاصه در رابطه با این مبحث صحبت کرده ایم، اما پیشنهاد می کنیم که از صفحه شروع در طراحی سایت های شخصی خود استفاده کنید. این ایده برای طراحی سایت هایی با ترافیک بالا بهتر عمل می کند، زیرا هنگام بازدید افراد جدید از وب سایت، آن ها هیچ گونه اطلاعاتی در رابطه با شما و کاری که انجام می دهید ندارند. اما هدف صفحات شخصی، معرفی خودتان، تاریخ، کاری که انجام می دهید و دلیلی که مشغول به انجام این کار هستید است. برخی افراد مشکلی با به اشتراک گذاشتن سرگرمی ها و اطلاعات خانوادگی خود با دیگران ندارند، در حالیکه برخی افراد ترجیح می دهند اطلاعات شخصی و حریم خصوصی خود را حفظ کنند.

بنابراین نوع استفاده از طراحی سایت شخصی، بستگی به عادات اخلاقی و شخصیت شما دارد.

در این نوع طراحی سایت ها، هدف مورد نظر ایجاد ارتباط شخصی با بازدیدکنندگان، یا ایجاد ارتباط نیمه شخصی است و از آن جا که این ارتباط از طریق صفحه کامپیوتر رخ می دهد، ممکن است برخی افراد با به اشتراک گذاشتن اطلاعات شخصی یا خانوادگی خود راحت نباشند.

یکی از بازاریابان معروف در این زمینه، گری واینرچاک است که توانست صفحه شخصی خود را به طراحی سایتی باور نکردنی و خارق العاده تبدیل کند.

از آن جایی که او مشارکت فعالی در صفحات اجتماعی دارد و سخنرانی های بسیار زیادی برگزار می کند، بنابراین اغلب افراد با او آشنایی دارند، اما بهتر است به این نکته نیز اشاره کنیم که تمامی افراد جهان این شخص را نمی شناسند. بنابراین صفحه شروع طراحی سایت او افرادی را مورد هدف قرار می دهند که تنها قصد دارند اطلاعات بیشتری در رابطه با سبک زندگی او به دست آورند. او اطلاعاتی را در رابطه با گذشته خود و سبک زندگی تجارتی خود با بازدیدکنندگان به اشتراک می گذارند. نکتهای که از همه مهم تر است این است که به لینک هایی را به تمامی کانال های شبکه‌های اجتماعی خود در طراحی سایت قرار داده است و همچنین لینک های مربوط به بهترین مقالات خود را در طراحی سایت خود با کاربران به اشتراک گذاشته است.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-trends-start-pages-part-two/