سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت گوگل قالب جستجوی موبایل را به صورت سفارشی به روزرسانی میکند

طراحی مجدد این قالب شامل باکس جستجوی سئو و تغییرات آن، تصویرات کوچک و صفحه بندی است

جستجوی سفارشی گوگل با ارائه طرح جدید تلفن همراه به کاربران ارائه می شود. ویژگیهای جدید آن شامل جعبه جستجوی سئو و طراحی مجدد آن، تصاویر کوچک و صفحه بندی جدید است. این تغییرات عمدتا بر روی مرورگر های تلفن همراه تاثیر می گذارد، اما برخی از ویژگی‌های سئو و به‌روزرسانی‌های آن به دسکتاپ ها نیز راه پیدا کرده است.

به روز رسانی طرح جستجوی سفارشی

در تصویر سمت چپ، طرح قبلی جستجوی سئو ی تلفن همراه را مشاهده می کنید و در تصویر سمت راست طرح‌بندی به روز شده آن را می بینید.

ارائه تجربه های جدید و بدون نقص به کاربران امری ضروری است؛ به خصوص هنگامی که آن ها در تلاش برای یافتن موردی مشخص بر روی وب سایت شما هستند. قالب جستجوی سفارشی سئو ی به روز رسانی شده قدمی مهم در این زمینه برداشته است که در این امر به شما کمک می‌کند و همچنین در بهبود شاخص‌های موفقیت در زمینه مدیریت وب سایت نیز نقش به سزایی ایفا می کند.

سایت هایی که از تبلیغات جستجوی AdSense استفاده می کنند، ممکن است از ترافیک سئو ی تلفن همراه سود ببرند.

(حس‌تبلیغ (به انگلیسی: AdSense) یک برنامه? تبلیغاتی ارائه‌شده توسّط گوگل است. دارندگان وب‌گاه‌ها و نرم‌افزارهای موبایل می‌توانند در این برنامه نام‌نویسی کنند تا روی وب‌گاه‌هایشان تبلیغات متنی، تصویری و ویدئویی فعّال شود. درآمد حاصل از این تبلیغات که گوگل مدیریّت‌شان می‌کند، از راه per-click یا per-impression است. گوگل علاوه بر راه‌های یادشده، مشغول آزمایش‌هایی برای اجرای خدمات cost-per-action است.)

بیش از 630 هزار سایت از این محصول استفاده می کنند، اما این وبلاگ سفارشی مربوط به جستجو، از ماه جولای 2018 به روز رسانی نشده است. این امر نشان‌دهنده این است که شرکت گوگل هم‌چنان به موتور جستجوی سفارشی خود توجه خاصی نشان می‌دهد.

چه چیزی تغییر کرده است؟

  • موتور جستجو و اصلاحیه های سئو ی مربوط به آن در حال حاضر دقت بیشتری در امر جستجو دارند.
  • اندازه تصاویر کوچک افزایش یافته است.
  • صفحه بندی ها ساده تر شده است.
  • صاحبان وب سایت هم اکنون دارای گزینه ای برای غیر فعال کردن تغییرات خاص موبایل هستند که با استفاده از تنظیمات موبایل و گزینه Disable می توانند از آن استفاده کنند.

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-updates-custom-search-mobile-layout/