سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت با اهداف مورد نظر ( قسمت چهارم )

بازاریابی صحیح باعث مشارکت و سرمایه گذاری می شود

بازاریابی ، مشتریان بالقوه را در جریان تمامی جنبه‌های یک محصول یا خدمات در طراحی سایت قرار می دهد، و همچنین قادر به پاسخگویی به سوالات مهمی همچون: "این محصول چیست؟ چه کار می کند؟ چرا آن را می‌خواهم؟ چرا این محصول به دردم می خورد؟" است.

می توانید این اطلاعات را به وضوح تهیه کنید. باعث نشوید مشتریان برای دریافت اطلاعات و جزئیات در رابطه با محصولات و خدمات شما تمامی قسمت های طراحی سایت شما را مورد کاوش و بررسی قرار دهند. استفاده و یافتن اطلاعات مورد نیاز را برای آن ها آسان کنید و تا جای امکان اطلاعات مورد نیاز را در قسمت گرافیک ها و نوشته های طراحی سایت قرار دهید. قیمت حقیقی محصول و خدمات خود، نحوه خریداری و استفاده از آن ها را نیز در طراحی سایت خود بگنجانید. احتمال ثبت نام افراد، هنگامی که تمامی اطلاعات و جزئیات مورد نیازشان را به صورت مستقیم مشاهده کنند بیشتر می شود.

حذف مانع ها برای خرید

اغلب اوقات، آزمایش رایگان محصول یا خدمات در طراحی سایت باعث می شود که تقاضای بیشتری برای خرید محصول شما عرضه شود. زمانی، پروسه خرید محصولات و خدمات کاملا خارج از فضای اپلیکیشن یا طراحی سایت ها رخ می داد. اما هم اکنون، اپلیکیشن‌های مربوطه باید قابلیت این را داشته باشند تا تمامی نیاز های بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود را نیز در طراحی سایت برای مشتریان فراهم کند. اپلیکیشن های امروزی باید قابلیت این را داشته باشند که در طول آزمایش رایگان بتوانند تمامی نیاز های مشتریان خود را برآورده کنند و تمامی قابلیت های محصولات و خدمات خود را در آن بگنجانند. فواید استفاده از دوره آزمایشی رایگان در طراحی سایت به حدی قابل اهمیت است که می تواند گروه های زیادی را در بر بگیرد و استفاده از آن مانند تبلیغی باشد که توسط برند مورد نظر در فضای مجازی و سایر شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود.

سخنان پایانی

استفاده از طراحی سایت استراتژیک امری رایج است. تمامی افراد محصول و خدمات خاص خود را به دلیل برآورده کردن نیازی خاص ایجاد می کنند. اگر بتوانید از موانع موجود در این راه دوری کنید و همواره هدف خود را به یاد داشته باشید می‌توانید به سادگی به این امر دست پیدا کنید. می توانید این کار را با انتخاب طراحی سایت جدید و روش های رایج انجام دهید و از انتخاب طرح هایی که با هدف شما هم خوانی ندارند دوری کنید. باید از این شاخص در طراحی سایت خود استفاده کنید تا بتوانید از مسیر های نادرست در طراحی سایت دوری کنید.

  • چرا از این تب ها در این قسمت استفاده کردم؟
  • دلیل منطقی انتخاب این فونت چیست؟
  • چرا تصمیم گرفتم این آیکون ها را بر روی این صفحه قرار دهم؟
  • آیا این رنگ ها با طراحی سایت من هم خوانی دارند؟
  • این وب سایت به چه کسانی نمایش داده می شود؟
  • مخاطبان هدف من چه کسانی هستند؟
  • آیا نوشته های قرار گرفته بر روی این طراحی سایت اهداف من را پشتیبانی می کنند؟

دلایل خود را برای هر کدام از پرسش‌های فوق بررسی کنید تا مطمئن شوید که طراحی سایت شما در عین مفید بودن، زیبایی ظاهری خود را نیز حفظ می کند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-websites-goal-part-four/