سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شرکت گوگل در حال بررسی مشکلی جدید در ایندکسینگ است

Google News به کاربران کمک می‌کند درباره اخباری که برای آن‌ها و دنیا از جمله سئو اهمیت دارد به‌روز بمانند و به آن‌ها امکان می‌دهد بیشتر در معرض رویدادهای جاری قرار بگیرند و همچنین محتواهای گوناگونی را از محدوده گسترده‌ای از ناشران کاوش کنند.

دریافت اخبار

کاربران می‌توانند در ارائه‌دهنده‌ها و موضوع‌های خبری ویژه از جمله سئو مشترک شوند، محتوا را به‌صورت آنلاین یا آفلاین بخوانند و مقاله‌ها را نشانک‌گذاری و هم‌رسانی کنند. Google News با شخصی‌سازی آنچه خواننده‌ها در برگه «برای شما» می‌بینند، پیدا کردن محتوای مرتبط و جذاب را برای آن‌ها آسان می‌کند. برنامه به‌مرور زمان از یادگیری ماشینی برای بهبود توصیه محتوای شخصی‌سازی‌شده مطابق با عادت‌ها و روال معمول کاربران استفاده می‌کند. درباره نحوه عملکرد شخصی‌سازی بیشتر بدانی)
این روزها با اخبار زیادی در رابطه با مشکلات رخ داده در ایندکس سئو ی گوگل مواجه هستیم، اما این مشکل محدود به چندین ناشر از اخبار گوگل است.

شرکت گوگل اظهار داشت که در حال بررسی یکی دیگر از مشکلات نمایه سازی در سئو است، که این دفعه این مشکل در محتوای گوگل نیوز یا اخبار گوگل رخ داده است.

این مشکل ارتباطی با مشکل ایندکسینگ هفته گذشته ندارد

شرکت گوگل اعلام کرد که این مشکل جدید سئو هیچ گونه ارتباطی با مشکل نمایه سازی هفته گذشته سئو ندارد و آن مشکل به طور کامل حل شده است. بر اساس گفته های شرکت گوگل، مشکل جدید تاثیر خود را تنها بر روی چندین مورد از منتشر کنندگان سئو ی بخش اخبار گوگل نشان داده است.

منتشر کنندگان سئو ممکن است مشکل سال گذشته گوگل نیوز را نیز به خاطر داشته باشند که در آن محتوای ایجاد شده توسط منتشر کنندگان به صورت صحیح برای سئو ایندکس نمی شد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا مشکل جدید پیش آمده سئو با مشکل سال پیش در ارتباط است یا خیر.

شرکت گوگل اعلام کرد که مشکل جدید تنها بر روی تعداد محدودی از منتشرکنندگان اخبار و محتوای سئو تأثیر گذاشته است.
این مشکل هم اکنون در حال بررسی است

شرکت گوگل همچنین اضافه کرد که آن ها همچنان در حال بررسی مشکل پیش آمده برای سئو هستند و به زودی گزارش هایی در رابطه با اطلاعات و یافته های خود در اختیار کاربران قرار می دهند و آن ها را از بروز رسانی های انجام گرفته مطلع خواهند کرد. "ما به طور فعال در حال تشخیص مشکل پیش آمده در مورد سئو هستیم".

تولیدکنندگان محتوا

اگر شما جزو منتشر کنندگان محتوای سئو هستید و به تازگی محتوایی در بخش اخبار گوگل منتشر کرده اید ممکن است تحت تاثیر این مشکل ایندکسینگ سئو قرار گرفته باشید و باید چندین مرحله برای قابل دسترس بودن محتوای سئو ی خود انجام دهید و کاری کنید تا مطالب تان در مکانی غیر از اخبار گوگل نمایش داده شود.

شرکت گوگل هم اکنون در حال حل کردن مشکل سئو است، اما تا آن زمان سعی می کنیم شما را در جریان اخبار به روز شده قرار دهیم.

به روز رسانی: شرکت گوگل در روز 17 آوریل این مشکل را به طور کامل حل کرده است.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-investigating-a-new-indexing-bug-this-time-with-google-news/