سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده ها

امروزه تمامی مجلات کاغذی و و اغلب حرفه ها و تخصص های آنلاین، وب سایتی را برای کاربران خود ایجاد کرده اند. بسیاری از آن ها نیز همچنان نسخه‌های چاپی را به نسخه های آنلاین ترجیح می دهند، اما اینترنت و طراحی سایت فضایی بسیار ارزان تر برای انتشار مطالب است. به نظر می رسد آینده وبلاگ نویسی آنلاین به سمتی حرکت می‌کند که در آن وبلاگ ها طراحی سایت مجله مانند خود را حفظ می‌کنند. اما این عبارت به چه معنا است؟ چگونه می توان بیین وبلاگ و مجلات آنلاین، تفاوت‌های مورد نیاز را ایجاد کرد؟
در این پست، با یکدیگر برخی از اصول طراحی سایت اولیه که در دنیای وبلاگ نویسی مورد نیاز هستند را پوشش می دهیم و تغییرات دنیای طراحی سایت در وبلاگ نویسی و چگونگی تغییرات آن را با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.

به طور کلی دو تفاوت عمده در طراحی سایت بین وبلاگ و مجلات انلاین وجود ندارد. بزرگ ترین عوامل موثر در تفاوت این دو عبارتند از افکار عمومی و کلیات طراحی سایت .

ابزارهای مخصوص به داستان ها یا استوری ها

تمام صفحات خانگی و هوم پیج های مجلات در طراحی سایت باید دارای برخی ابزارهای مخصوص باشند. این روش، در واقع بهترین راه برای متمایز کردن وبلاگ خود از دیگران و اثربخشی حرفه ای بر آن در طراحی سایت است.

هر گونه از این ابزار ها یا ویجت ها باید دارای تصاویر کوچک برای پست های سازمان یافته در بخش گرید (GRID) طراحی سایت باشد. بخش مخصوص به پست‌ها، می تواند شبیه به چرخ و فلک بزرگ یا شبکه ای ثابت با اندازه های متفاوت برای تصاویر کوچک طراحی سایت باشد.
در مبحث طراحی سایت ، مسئله ای به نام انتخاب اشتباه وجود ندارد؛ بلکه با توجه به خلاقیت و طراحی منحصر به فرد خود، طراحی سایت خود را از دیگران متمایز می کنید.

به عنوان مثال، طراحی سایت SpyStyle از عکس های متفاوت برای مقالات و پست‌های مختلف استفاده کرده است. مهم ترین مسئله در مقالات این است که توجه کاربران خود را بیش از پیش در طراحی سایت جلب کنید.

مقالات برتر منتشر شده در این طراحی سایت دارای تصاویر بزرگ هستند که سرتاسر این صفحه را در بر می گیرند، سپس سه مقاله یا پست کوچک تر در قسمت زیرین تصویر بزرگ قرار می گیرند.

هر کدام از مقالات و پست های این طراحی سایت ، روندی متفاوت را دنبال می کنند و خود را از سایر مقالات یا صفحه اصلی متمایز می کنند. این وب سایت، یکی از بهترین مثال ها برای درک و چگونگی سازماندهی داستان‌ها یا استوری ها است.

هنگامی که به دنبال فضایی مناسب برای طراحی سایت هستید، بهتر است نگاهی به وب سایت Hongkiat بیندازید که خود را به عنوان برندی مطرح در دنیای وبلاگ نویسی معرفی کرده است، اما این وب سایت از ابزاری برای ایجاد فضایی مجله مانند بر روی هوم پیج خود استفاده می کند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/magazine-blog-layouts/