سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شرکت گوگل بابت مشکل پیش آمده باید از کاربران خود عذر خواهی ک

آیا شرکت گوگل باید این مشکل را بیش از پیش شفاف‌سازی کند؟ آیا این شرکت باید از کاربران خود عذرخواهی کند؟

مردم به دنبال چه هستند ؟

اکوسیستم خاصی در دنیای اینترنت وجود دارد. در این دنیا افرادی هستند که محتوای سئو را تولید می‌کنند، افرادی وجود دارند که آن ها را تبلیغ می‌کنند و برخی افراد به دنبال جستجوی این محتوا ی سئو هستند. در دنیای اینترنت، شرکت گوگل ابتدایی ترین مقصد افراد برای جستجوی محتوا است. شرکت گوگل می تواند این خدمات را برای این افراد مهیا کند، زیرا درآمد آن ها از طریق نمایش تبلیغات در نتایج جستجو است.

در این حین، بدون وجود تولید کنندگان محتوای سئو که مطالب مورد نظر را برای شرکت گوگل تولید می کنند تا این شرکت محتوا را ایندکس کند و در نتایج جستجوی سئو ی خود دسته بندی کند، شرکت گوگل نمی توانست هیچ گونه جایگاه تبلیغاتی و منبع درآمد داشته باشد. بنابراین هنگامی که شرکت گوگل اقدامی انجام می دهد که باعث ناراحتی تولیدکنندگان محتوای سئو می شود، این اقدامات بر روی تمامی اکوسیستم اینترنت تاثیر می‌گذارد.

مشکل ایندکسینگ

مشکل اخیر ایندکسینگ شرکت گوگل در سئو که بیش از شش روز طول کشید و شاید همچنان نیز ادامه داشته باشد، هم اکنون تاثیرات خود را بر روی برخی از گزارشات مبنی بر کنسول جستجوی سئو نشان می دهد و این مشکل وارد برخی از ابزارهای سئو ی گوگل نیز شده است که باعث آسیب رسیدن به تولید کنندگان محتوا و اکوسیستم کلی شده است.

بر اساس برخی تخمین ها، حدود چهار درصد از ایندکس سئو یا شاخص های گوگل حذف شده اند و باعث شده است تا بسیاری از تولید کنندگان محتوای سئو ، ترافیک وب سایت نرخ تبدیل و منبع درآمد خود را از دست بدهند.

همچنین، شرکت گوگل در اقدام اخیر خود فراموش کرده است که کاربران خود را مطلع کند که این شرکت دیگر از rel=prev/next حمایت نمی کند و این امر باعث ناراحتی و عصبانیت تولیدکنندگان محتوا در زمینه سئو شده است. این تولید کنندگان منابع و زمان بسیار زیادی را صرف افزودن این مارک آپ به وب سایت خود کرده اند تا بتوانند متوجه شوند که شرکت گوگل دیگر به دستور العمل هایی که خود شرکت آن ها را تعبیه کرده است احترام نمی‌گذارد. همچنین تولید کنندگان محتوای سئو از مشکل پیش آمده در رابطه با ارتباطات نیز خوشنود نیستند.

بهتر است فراموش نکنیم که برخی افراد ذکر کردند که شرکت گوگل در حال سرقت ترافیک سئو از منتشر کنندگان در تمامی جایگاه‌ها است.

ایندکسینگ سئو همچنان ادامه دارد...

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/does-google-owe-us-more-than-just-an-apology-over-de-indexing/