سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه می توان در لیست خدمات محلی در Google Assistant و Google Ho

در اکثریت بازارهای عمده در ایالات متحده آمریکا، شرکت گوگل از شاخص جستجوی سنتی موبایل برای ارائه نتایج سئو ی خدمات محلی (مانند قفل سازی یا لوله کشی) از طریق Google Assistant و Google Home استفاده نمی کند. در عوض، لیست خدمات را با استفاده از زیر مجموعه ای از لیست هایی که توسط شرکت گوگل تضمین شده است نمایش می دهد. باید بدانید که این لیست سئو توسط Home Advisor یا Porch تضمین شده است.

افزوده شدن به لیست

لیست های سئو ی سرویس‌های خدمات محلی که به تایید رسیده اند، می توانند خدمات خود را ارائه دهند، گرچه در بازارهای جداگانه ای که تجارت های تایید شده به حد کافی وجود ندارند، ممکن است شرکت گوگل لیست های جداگانه ای با استفاده از شاخص های متفاوت سئو ایجاد کند. هر لیست حاوی نشانه خاصی است که این نشان ، نمادی برای گواهینامه یا تاییدیه توسط گوگل است.

Yext، منبع داده سئو ی مستقیمی را به الکسای آمازون ارائه می‌دهد، بنابراین هرگونه ناشر یا نمایندگی شخص ثالث که با Yext کار می کند، مزایای آن را برای مشتریان خود به دست خواهد آورد. اما، هیچ گونه برنامه قابل مقایسه ای برای دستیار گوگل یا گوگل اسیستنت وجود ندارد. ارائه‌دهندگان محلی باید با یکی از دو گزینه پورچ یا هوم ادوایزر کار کنند، یا این که لیست انفرادی خود را به طور مستقیم به شرکت گوگل ارائه دهند و با پیروی از قوانین ضمانت سئو ی گوگل، در بخش نتایج دستیار گوگل نمایش داده شود.

به تایید رسیدن

گرچه این تاییدیه به معنای تایید مستقیم سئو توسط شرکت گوگل نیست، اما این فرم مکانی است که ارائه دهنده محلی یا بازاریابان آن ها می‌توانند تجارت خود را در آن ثبت کنند تا بتوانند نظرات افراد متفاوت را دریافت کنند. خدمات محلی سئو ی گوگل و تبلیغ کنندگان آن که پیش از این تاییدیه ضمانت گوگل را دریافت کرده‌اند، به طور خودکار در بخش نتایج سئو ی جستجوی دستیار گوگل نمایش داده می شوند.

برای دریافت ضمانت توسط شرکت گوگل، تجارت های متفاوت باید پیش زمینه خود را به شرکت گوگل ارائه دهند و گواهینامه و جزئیات بیمه خود را در اختیار این شرکت قرار دهند.

تا زمانی که در رابطه با این نیازمندی ها با شرکت گوگل صحبت نکرده بودم (نویسنده)، کاملا از آن ها آگاهی نداشتم. حدس می زنم که اغلب بازاریابان محلی سئو نیز با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

رسیدن به آمادگی لازم

در سال 2016 شرکت گوگل اعلام کرد که 20 درصد از ترافیک سئو و جست و جوی موبایل در دستگاه های اندروید مربوط به جستجوی صوتی بوده است. با این وجود، درصد و ارقام به روز شده ای از حجم جست و جوی انجام گرفته بر روی دستگاه دستیار صوتی وجود ندارد، اما مسئله ای که واضح است این است که این ارقام همواره در حال افزایش است و حجم جستجو مسئله ای بسیار مهم است.

از آن جا که فقط زیر مجموعه خاصی از فهرست ارائه دهندگان محلی توسط گوگل اسیستنت ارائه می شود، بنابراین میزان رقابت در مقایسه با جستجوی کامپیوتری یا جستجوی قدیمی بر روی موبایل متفاوت است. این امکان، فرصتی است که احتمالا مدت زمان زیادی طول نخواهد کشید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/how-to-appear-in-local-services-listings-in-google-assistant-and-google-home/