سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپدیت جدید گوگل در ماه مارس، نتایج سئوی متفاوتی را نشان می دهد (

روش ها و تاکتیک های استفاده شده، باعث شد تا سئو ها باعث تغییراتی شوند.

این به روز رسانی در برخی سایت ها باعث حل مشکلات نمی شود؛ بلکه گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلات بیشتر در سئو نیز می شوند.

دسته بندی سایت ها

یکی از جالب ترین و البته تعجب برانگیز ترین نتایج این بررسی، دسته بندی سایت ها بود. از برخی افراد خواستیم در این بررسی سئو شرکت کنند و نتایج خود را به ما اعلام کنند. از وب سایت هایی در زمینه سلامتی و امور پزشکی انتظار داشتیم تا دچار مشکلات زیادی در سئو شده باشند. اما نسبت به به روزرسانی پیشین، شاهد 10 درصد کاهش در مشکلات مربوط به سئو ی وب سایت های سلامت و پزشکی بودیم. به روز رسانی منتشر شده رتبه‌بندی های سئو ی بیشتری از وبسایت های متفاوت را در بر گرفته است. به همین علت، با توجه به بروز رسانی منتشر شده، دسته بندی وب سایت ها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

سایر تجزیه و تحلیل ها

تجزیه و تحلیل های زیادی در رابطه با به روز رسانی اخیر سئو ی گوگل منتشر شده است که برخی از آن ها توسط ارائه دهندگانی مانند Sistrix، Search Metrics، Rank Ranger و سایر ارائه‌دهندگان منتشر شده است. Marie Haynes پست هایی در رابطه با بازیابی هایی که مشاهده کرده است منتشر کرده است. Glenn Glabe تجزیه و تحلیل های سئو ی خود را در رابطه با این به روز رسانی انتشار داده است و شرکت گوگل به برخی از پرسش های متداول در رابطه با این به روزرسانی سئو پاسخ داده است.

چه کاری باید انجام دهید

اگر این به روز رسانی سئو بر روی وب سایت شما تاثیر گذاشته است، بنابراین باید نگاهی بی طرفانه به وب سایت خود داشته باشید. از دیگران بخواهید که سئو ی وب سایت شما را بررسی کنند. ممکن است نیاز به تغییرات فنی سئو داشته باشید یا نیاز باشد تا محتوایی با کیفیت بهتر تولید کنید و سایت خود را بازسازی کنید. رابط کاربری بهتری برای وب سایت خود تولید کنید یا لینک ها و پیوندهای موجود در آن را تجزیه و تحلیل کنید. از همکاران خود بخواهید تا بازخورد های خود را در سایت اعلام کنند. از افراد متخصص در زمینه سئو بخواهید شما را در این امر یاری کنند. به دنبال راه‌های دیگری باشید که با استفاده از آن ها سایت تان را به مکان بهتری برای کاربران تبدیل خواهید کرد.

همچنین از این افراد متخصص در این زمینه بخواهید تا اعلام کنند که چه تغییراتی برای مشاهده ی بازیابی ها یا تغییرات این به روز رسانی انجام داده اند.

پاسخ ها به صورت متفاوت عرضه شده اند. برخی افراد اعلام کردند که هیچ کاری انجام ندادند و تنها صبر کردند تا تغییرات را مشاهده کنند و برخی افراد اعلام کردند که تغییرات فنی سئو را بر روی وب سایت های خود اعمال کردند، پیوندها و لینک ها را حذف کردند، پیوندها و لینک ها را اضافه کردند، رابط کاربری خود را افزایش دادند، محتوای با کیفیت تولید کردند و ...

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seos-show-mixed-results-following-google-march-2019-core-update-part-two/