سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آپدیت جدید گوگل در ماه مارس، نتایج سئوی متفاوتی را نشان می دهد

این داده های سئو نتایج قطعی و ثابت شده را بر روی سایت های متفاوت یا نوع خاصی از الگوریتم ها نشان نمی‌دهند.

پیش از این از شما خواستیم تا در تجزیه و تحلیل و به روز رسانی روز 12 مارس به ما کمک کنید و پس از دریافت بیش از 500 نتیجه متفاوت قصد داریم تا نتایج کلی سئو را با شما به اشتراک بگذاریم. پس از بررسی داده‌های مختلف، هیچ گونه الگوی خاص در این به روز رسانی پیدا نکردیم که این امر نشان دهنده این است که این به روز رسانی شامل هیچگونه تاکتیک خاص، وب سایت یا سایر الگوهای واضح نیست. به صورت خلاصه، به نظر می رسد شرکت گوگل در به روز رسانی اخیر خود، تنها داده های خاصی را مورد هدف قرار داده است. در این به روزرسانی، هیچ گونه تغییر خاصی در به‌روزرسانی مرکزی سئو ی گوگل انجام نگرفته است و این شرکت تنها تلاش کرده است تا وب سایت ها و داده های آن ها را بهینه تر از پیش عرضه کند.

نتایج

همان طور که پیش از این گفتیم، بیش از 500 نتیجه دریافت کردیم و برای دسترسی به نتایج بهتر، سئو های زیادی را تحت بررسی قرار دادیم. به علاوه، به بیش از 300 نفر ایمیل ارسال کردیم تا بتوانند در این بررسی شرکت کنند.

تمامی داده ها بازیابی نشده‌اند. یکی از جالب ترین موارد در این بررسی این بود که از افراد خواستیم تا بررسی کنند آیا به روز رسانی ماه مارس تاثیری بر روی سئو ی وب سایت آن ها داشته است و تفاوتی را نسبت به به روزرسانی های پیشین مشاهده کرده اند یا خیر. حدود 56 درصد از افراد به این پرسش پاسخ مثبت دادند و اعلام کردند که بازیابی های خاصی را در وب‌سایت شان مشاهده کردند، در حالی که 44 درصد افراد پاسخ منفی دادند و تغییرات خاصی را مشاهده نکردند.

اما اکثر افراد شاهد کاهش رتبه بندی سئو ی وب سایت خود بودند. هنگامی که از افراد پرسیدیم که تاثیرات مثبت و منفی به روز رسانی منتشر شده برای آن ها به چه صورت بوده است، اغلب آن ها پاسخ دادند که تاثیری منفی از این به روز رسانی بر روی وب سایت خود مشاهده کردند. حدود 58 درصد این افراد شاهد تاثیر منفی، 33 درصد این افراد شاهد تغییرات مثبت بودند و 9 درصد آن ها اعلام کردند که هیچ گونه تغییری در سئو ی وب‌سایت خود مشاهده نکردند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/seos-show-mixed-results-following-google-march-2019-core-update/