سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت چیست ؟ ( بخش چهارم )

طراحی سایت یک فعالیت بسیار جذاب است که امروزه بیشتر افراد با مهارتهای خلاقانه در آن شرکت می کنند. هنگامی که تخیل و پتانسیل لازم را دارید، قطعا باید به آن بپردازید، تا نشان دهید در حال حاضر مهارت و تجربه خاصی به دست آورده اید.کسب کردن حرفه در این موضوع آسان نیست ، بنابراین شما باید در مورد خودتان مطمئن باشید و به پایان برسید ، یا آن را رها کنید و چیزی مناسبب تر برای خودتان پیدا کنید . این اتفاق می افتد زیرا طراحان بسیار خوبی وجود دارند، که در آینده ، رقبای شما خواهند بود و شما باید برای بدست آوردن جایگاه خود با آنان بجنگید.
سخت ترین چیزکه همه ی ما آن را میدانیم، شروع کردن به کار است . در کار پستی و بلندی وجود دارد که باید خود را برای آن آماده کنیم ، اما هنگامی که شروع به کار بکنید میتوانید از در آمد خوب و لحظات لذت بخش خود مطمئن باشید .
ما برای شمتا 7 نکته را به اشتراک می گذاریم که ممکن است در تصمیم گیری به شما کمک کند که آیا برای این حرفه آماده هستید یا خیر. به یاد داشته باشید که قبل از آغاز کار حرفه ای در طراحی سایت، چیزهای زیادی برای بررسی وجود دارد و این فقط یک مرور کوتاه است.

نکته 1 :

یکی از چیزهایی که باید در نظر بگیرید این است که تصمیم بگیرید که آیا شما خواهان یک مدرک در طراحی سایت هستید یا خیر. این قطعا یک نقطه قوت است و شما می توانید کمک های نظری دریافت کنید که زمینه ای قوی در زندگی حرفه ای پیش تان است .کاری که همه شما باید انجام دهید این است که آن را در عملتان اعمال کنید و سپس بیشتر یاد بگیرید. از سوی دیگر، برخی از طراحان وب زمانی تصمیم گرفتند که وارد این کار شوند که به عنوان لوله کش یا حتی پزشکان کار می کردند. هرگز برای رسیدن به عشق زندگی خود خیلی دیرنشده است.البته این افراد هیچ مدرکی در طراحی سایت ندارند و به مدرسه نرفته اند. آنها این مهارت ها را به تنهایی بدست آورده وتجربه کرده اند. و صادقانه وقتی کار به طراحی سایت می آید، مشتریان بالقوه به مدرک شما، اهمیتی نمی دهند،و فقط ابتدا نمونه کارها را مشاهده می کنند و سپس تصمیم می گیرند آیا می خواهند شما را استخدام کنند یا خیر.

نکته 2 :

هنگامی که تصمیم گرفتید در کسب و کار طراحی سایت باشید، باید از بهترین ها یاد بگیرید. طراحان وب حرفه ای به عنوان "خدایان" خود ببینید، و به دنبال راهنمایی و مشاورهایشان باشید. این به این معنی است که شما باید زمان زیادی را صرف تحقیق و جستجوی چیز های خوبی کنید که الهام بخش شما باشد.شما باید بخشی از جامعه طراحی سایت باشید و از اشتباهات و موفقیت های خود یاد بگیرید. این به این معنی است که باید برای انجمن های طراحی سایت وقت صرف کنید وقبل از اینکه شروع کنید، هر سوالی را که دارید بپرسید . جامعه طراحی سایت سایت بسیار بزرگ است و مطمئن هستم که اگر برای کمک جستجو کنید ، آن را میابید. دنبال طراحان وب دیگررا بگیرید ، موارد مورد علاقه خود را انتخاب کنید و سبک شخصی خود را پیدا کنید، اما به یاد داشته باشید کار افراد دیگر را کپی نکنید - این واقعا غیر حرفه ای است وممکن است دستگیر شوید .

نکته 3 :

این موضوع واضح است ، اما مهم است که بدانید اگر تصمیم به پیروی از حرفه ای در طراحی سایت دارید ، شما باید دانش اصلی HTML، CSS، java script، php، ASP و... را بدست آورید، در حالی که فتوشاپ و نرم افزارهای دیگر ویرایش گرافیک را فراموش نکنید.اگر قصد دارید سازگاری مدل های سه بعدی را در طراحی خود داشته باشید، پس باید نرم افزار های گرافیکی کامپیوتری 3 بعدی مانند 3dMax، Maya و..را انتخاب کنید. در واقع این سخت ترین مرحله است، اما با صبر و استقامت می توانید بر آن تسلط پیدا کنیدو سپس نیمه ی دیگر راهرا برای گرفتن شغلی که می خواهید ، طی کنید . این کار نیازمند زمان و تمرینات میباشد ، طول می کشد و بسیاری از تمرین، بنابراین شما بهتر است ابتدا روی برخی از پروژه های خود کار کنید.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/what-is-website-design-part-four/