سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تحقیر سایت The North Face توسط کاربران ( قسمت دوم )

خوب دیشب در مورد تکنیک این سایت صحبت کردیم که می توانید آن را در مقاله سئو ی زیر مشاهده کنید :

https://whitewolfteam.com/blog/seo/the-north-face-gets-a-thumbs-down-from-seo-community-after-manipulating-google-image-search-results/

حال به مطالعه ادامه مقاله می پردازیم .

Shure در مورد تکنیک های سئو می گوید :

تکنیک های زیادی وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ها جزو یکی از سایت های مورد اعتماد گوگل شوید ولی این تکنیک ها را باید فقط زمانی انجام دهید که از اخلاقی بودن آن در زمینه سئو مطمئن شوید .

برای مثال شما می توانید به سوال های سایت Quora که در گوگل رتبه سئو ی خوبی دارد پاسخ دهید .

و تا زمانی که پاسخ شما ارزشمند باشد و حاوی اسپم نباشد به نظر من می تواند یکی از راه های مفید برای بهبود رتبه سئو در گوگل باشد .

او باور دارد که تکنیک استفاده شده در این سایت خود ساخته بوده است و شرکت The North Face نتایج بلند مدت این تکنیک سئو را بررسی نکرده بوده است .

آیا این یک لکه سیاه روی صنعت سئو است ؟

به احتمال زیاد ، این کمپین سئو که توسط سایت The North راه اندازی شد به طور کلی روی صنعت سئو تاثیر نمی گذارد اما قطعا روی نگاه جامعه سئو که از بیرون دارند به عملکرد آن می نگرند تاثیر می گذارد .

Shure در این باره گفت :

من فکر می کنم بعضی از مردم به سئو باور دارند و بعضی از آن ها اعتقادی به آن ندارند .

یک تکنیک سئو مثل این کاری که سایت The North انجام داده است قطعا دیدگاه کسانی که فکر می کنند سئو حالت اسپم دارد و هیچ کارایی ندارد را قوی تر می کند و باعث می شود هیچ دیدگاه مثبتی در مورد آن باقی نماند .

به عنوان یک مشاور سئو ، Shure با تمامی افراد اعم از مدیر عاملان ، نویسندگان ، کارشناسان PPC کار کرده است .

او می گوید که هنوز تعداد زیادی از مردم به دستاورد های سئو اعتقاد دارند .

جمله دقیق او به این شکل است :

مردم زیادی وجود دارند که خودشان سئو کار نیستند ، اما با وجود مار ها و تکنیک های کثیفی که در سئو وجود دارد همچنان به جنبه های مثبت آن اعتقاد دارند .

نتایج اخلاقی استفاده از تکنیک های کثیف سئو

کمپین سایت The North Face شاید نتایج خوبی از این تکنیک های سئو بگیرد اما باید گفت به چه قیمتی ؟

در پستی که خودشان به این کمپین اشاره کردند ، سایت ویکی پدیا بیان کرد که تلاش های سایت The North Face ارتباط مستقیمی با نقض حقوق سایرین دارد .

توییتر سایت ویکی پدیا نیز انتقاد زیادی از طرف مردم به این سایت را منتشر کرد که این استراتژی سئو را مناسب ندانستند .

DiTomaso کسی که در مورد این کمپین مطالعه کرده است بیان کرد که او مطمئن است که بالاخره یک جایی جایزه ای خواهد برد زیرا بسیاری از دستاورد های تبلیغاتی به جای نتایج روی خلاقیت تمرکز دارند .

او بیان کرد :

سایت The North Face گفت که آن ها با ویکی پدیا همکاری می کردند ، حرفی که همه ی ما مطمئن هستیم دروغی بیش نیست . آن ها گفتند که هیچ مبلغی نیز برای این کار پرداخت نکرده اند که باز هم دروغ است .

هر کسی برای انجام این کار قطعا مبلغی دریافت می کند ، حتی اگر آن ها به ویکی پدیا پولی نداده باشند .

این کار یک جنبه منفی برای این سایت در جامعه سئو همراه خواهد داشت .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/the-north-face-gets-a-thumbs-down-from-seo-community-after-manipulating-google-image-search-results-part-two/