سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا گوگل محتویات جدید را ایندکس نمی کند ؟

به نظر می رسد باگ جدیدی درباره سئو از شرکت گوگل به دست آمده است .

اگر شما برای به دست آوردن آخرین مطالب نیویورک تایمز ، وال استریت یا هر سایت مورد علاقه تان مثل گرگ سفید اقدام کنید ، متوجه می شوید که چیزی به شما نمایش داده نمی شود .

باگ سئو ی جدید گوگل که امروز صبح متوجه آن شدیم ، باعث شده است که محتویات اخیری که در وبسایت های تولید می شود در نتایج سئو نمایش داده نشود .

اسکرین شات ها

اگر در باکس جست و جو عبارتی مانند site:example.com وارد کنید و فیلتر را روی یک ساعت گذشته قرار دهید ، هیچ نتیجه سئو یی به شما نمایش داده نمی شود .

فیلتر یک ساعت گذشته

کاملا روشن است . شما باید فیلتر نمایش نتایج سئو را روی یک ساعت گذشته تنظیم کنید . در غیر این صورت گوگل به شما نتایج سئو را نشان خواهد داد . اما این نتایج مربوط به یک ساعت گذشته نیستند .

این فقط به این معنی نیست که نتایج سئو ی برخی سایت ها به درستی کار نمی کنند . حتی سایت هایی مثل گرگ سفید نیز دچار این مشکل شده اند . اگر فیلتر را روی یک ساعت گذشته و نام دامنه را روی گرگ سفید تنظیم کنید نتایج سئو ی غیر مرتبطی به شما نمایش داده می شود .

آیا این مورد یک باگ است ؟

به نظر می رسد که این مورد یک باگ در سئو باشد اما ما مطمئن نیستیم که باگ ایندکسینگ است یا مشکل فیلتر جست و جوی گوگل است یا مربوط به مورد دیگری است ! ما با گوگل ارتباط برقرار کردیم و این مورد را گزارش دادیم .

چرا مهم است ؟

اگر شما جزو کسانی هستید که محتویات تازه سئو ایجاد می کنید ، افرادی که جست و جو می کنند ممکن است مطالب سئو ی شما را پیدا نکنند .

مشکلات اخیر گوگل

همان طور که میدانید در یک ماه گذشته ، گوگل در زمینه دی-ایندکسینگ حول ایندکس کردن سئو به مشکل خورده بود . کنسول جست و جوی سئو ی گوگل اطلاعات زیادی را در زمینه سئو از دست داد و ذخایر همه از بین رفتند .

در ادامه گوگل مشکل سئو ی شدیدی در زمینه تشخیص آدرس اصلی صفحه لندینگ ( canonical ) و اخبار گوگل داشت . این چند ماه برای گوگل به سختی گذشت چون مشکلات سئو تمام شدنی نبود .

گوگل تایید کرده است که این مشکل سئو وجود دارد و هم اکنون در حال تلاش برای رفع این مورد هستند .

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-not-indexing-recent-content-a-new-google-bug/