سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین منابع برای طراحی سایت الهام بخش

در دنیای امروز طراحی سایت که پر از تکنولوژی است ، داشتن یک سایت منحصر به فرد و به روز غیر قابل یک امتیاز بزرگ محسوب می شود .

اما گاهی اوقات ، قرار دادن جزئیات طراحی سایت کنار یکدیگر چالش برانگیز است . تصمیمات زیادی می توان گرفت ! یک طراحی سایت مینیمالیستی پیاده سازی کنید یا پیچیده تر کار کنید ؟ از چه رنگ هایی باید استفاده کنید ؟ در این بین فونت ها و عکس ها را نیز نباید در طراحی سایت فراموش کنید .

وقتی در پاسخ به این سوالات دچار مشکل می شوید نگاهی به طراحی سایت های دیگر بیندازید و خلاقیت خود را تقویت کنید .

ما برای شما لیستی آماده کردیم که منابع الهام بخشی را برای طراحی سایت شامل می شود . با استفاده از این منابع می توانید طراحی سایت خود را با سلیقه ای هر چه تمام تر طراحی کنید .

پینترست

فواید

بزرگ ترین فایده استفاده از پینترست برای طراحی سایت الهام بخش ، عریض بودن آن است . در واقع پینترست تمامی صفحه را در بر می گیرد . شما می توانید جست و جوی گسترده ای را برای " طراحی سایت الهام بخش " یا " رنگ های مناسب برای طراحی سایت " و " عکس در طراحی سایت " انجام دهید . در هر صورت شما نتایج زیادی را پیدا خواهید کرد . هر چه منابع و نتایج بیشتری را بررسی کنید طراحی سایت الهام بخش تری را می توانید پیاده سازی کنید .

از فواید دیگر پینترست می توان به عکس های آن اشاره کرد که به صورت عمودی در طراحی سایت قرار گرفته اند و نمای گسترده تری به شما نمایش داده می شود که شما مجبور نیستید برای مشاهده عکس بزرگتر حتما روی آن کلیک کنید .

مضرات

بر خلاف سایر طراحی سایت های الهام بخشی که توسط سایر طراحان ساخته شده اند ، پینترست توسط مردم و برای آن ها طراحی شده است . این به آن معنی است که بعضی از طراحی سایت هایی که پیدا می کنید کم تر منحصر به فرد ، ویژه و الهام بخش خواهند بود .

Designspiration

طراحی سایت Designspiration تا حدودی مانند پینترست است . مثل پینترست ، طراحی سایت این وب به شکلی است که مردم می توانند عکس ها ، مقالات یا چیز های الهام بخش را ذخیره کنند . فقط با Designspiration همه چیز به طراحی وابسته است .

شما می توانید تمامی چیز های الهام بخش را در این طراحی سایت پیدا کنید . از مهم ترین آن ها مواردی است که مربوط به طراحی سایت می شود . این سایت مثال های زیادی درباره طراحی سایت های عالی دارد که شما می توانید از آن ها الگو بگیرید و برای طراحی سایت خود استفاده کنید .

 

 منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/10-of-the-best-sources-for-web-design-inspiration/