سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طراحی سایت با اهداف مورد نظر ( قسمت دوم )

تصویر برند

طراحان همواره مشتاقند تا از روند های جدید و ایده های متفاوت برای طراحی سایت اطلاع پیدا کنند.

افزودن زرق و برق به طراحی سایت ها برای برخی وب سایت ها به خوبی عمل می‌کند، اما این جمله به آن معنا نیست که می‌توان آن را در تمامی صفحات به کار گرفت.

پروژه های طراحی سایت شما نیازمند تصویر مناسب است: اما اطمینان حاصل کنید که تصویر استفاده شده، برند را به خوبی نمایش می دهد.

اهداف طراحی

تا به این جای کار قدم های خود را به درستی برداشته اید و اهداف قابل دسترسی را برای خود تعریف کرده اید، مخاطبان خود را ایجاد کرده اید و دیدی کلی از تصویر برند خود دارید. هم اکنون زمان هماهنگ سازی استراتژی طراحی سایت با تصمیمات مربوط به آن رسیده است.

از کجا شروع کنم؟ تمرکز بر هدف اصلی ایجاد یا باز سازی طراحی سایت است. این مثال از این سه مرحله اولیه است که از افزایش ارقام ثبت نام در سایت به عنوان هدف استفاده می کند.

  • نوشته "About us" قرار گرفته بر روی هوم پیج در طراحی سایت باید واضح، دقیق و بدون هیچ گونه علائم تجاری باشد. عملکرد طراحی سایت را توضیح دهید تا برای مخاطبان خود سردرگمی به وجود نیاورید.
  • شما قصد دارید تا چشم کاربران طراحی سایت خود را به دکمه ثبت نام یا لینک ثبت نام جلب کنید. با استفاده از نام تجاری، رنگ مناسب و کنتراست می توانید این کار را به خوبی انجام دهید. بازدیدکنندگان طراحی سایت ها به احتمال زیاد به دنبال وب سایتی برای ثبت نام نیستند، اما با استفاده از مهارت طراحی سایت خود، می توانید توجه این افراد را به قسمت ثبت نام وب سایت خود جلب کنید.
  • فرایند ثبت نام باید درست مانند فرم اطلاعات تماس در طراحی سایت باشد. آن را با پرسش نامه، بررسی و فرم نیازمندی اقتصادی اشتباه نگیرید. آن را خلاصه و کوتاه نگه دارید و سعی کنید سادگی آن را تا حد ممکن در طراحی سایت حفظ کنید ،زیرا افراد ممکن است از ثبت نام در وب سایت هایی که از فرم های طولانی در طراحی سایت استفاده می کنند پشیمان شوند. این اطلاعات می توانند تا حد نیاز خلاصه شده باشند، در عین حال تمامی اطلاعات مهم را در آن گنجانده باشید.

این مراحل، طراحی سایت شما را در جهت افزایش میزان ثبت‌نام هدایت می‌کند. این استراتژی که پایه آن تمرکز بر روی شاخص های طراحی سایت در جهت رسیدن به اهداف است، بدون استفاده از جلب توجه کاربران و معرفی مناسب برند میسر نمی شود. اگر برند شما از نوع سرگرمی است، بنابراین بر روی ایجاد تجربه ای احساسی با استفاده از اشکال، تصاویر و صوت تمرکز کنید. اگر طراحی سایت شما به این جهت طراحی شده است که اطلاعات مربوط به زمینه های مختلف را برای کاربران مهیا کند، اطمینان حاصل کنید که استفاده از آن آسان است و خوانایی قابل توجهی دارد. هدف شما ایجاد ظاهر و رابط کاربری است که توجه کاربران را از روی محتوای ایجاد شده منحرف نمی کند.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/design-websites-goal-part-two/