سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راه حل Signed Exchange شرکت گوگل

راه حل Signed Exchange شرکت گوگل در سئو به منتشر کنندگان اجازه می‌دهد تا از URL های شخصی خود برای صفحات AMP سئو استفاده کنند .

(AMP برگرفته از Accelerated Mobile Pages و یک برنامه متن باز گوگل برای سئو است که با هدف ایجاد اینترنت سریع و راحت تر برای سئو ی موبایل تولید شده است. در واقع AMP راه حلیست که گوگل برای مقالات سریع فیسبوک ارائه کرده، بدین معنی که پلتفرمی در اختیار شرکت های رسانه ای می گذارد تا به کاربران خود امکان خواندن سریع مقالات سئو بدون نیاز به خارج شدن از فیسبوک را بدهند. با استفاده از AMP ، بلافاصله نتایج جستجوی سئو به کاربران نمایش داده می شود. به دلیل اینکه بخش قابل توجهی از محتوای اصلی هر صفحه کنار گذاشته می شود و صفحه برای نمایش در موبایل بهینه و سئو می گردد.)

منتشر کنندگان سئو هم اکنون باید Signed Exchange خود را ایجاد کنند، اما شرکت Cloudfare به آن ها قول می دهد تا پروژه مورد نظر را برای آن ها راحت کند.

(کلودفلر یک شرکت ایالات متحده است که یک شبکه تحویل محتوای سئو ، کاهش حملات DDoS سرویس‌های امنیتی اینترنت و سرویس‌های سرویس دهنده دامنه توزیع شده را فراهم می‌کند، بین بازدید کننده سئو و ارائه دهنده سرویس دهنده کلودفلر به عنوان یک پروکسی معکوس برای وب سایت‌ها عمل می‌کند. دفتر مرکزی کلودفلر در سانفرانسیسکو،کالیفرنیا است همراه با دفاتر در لندن، سنگاپور، شامپاین، آستین، بوستون و واشینگتن

این شرکت توسط سه تن به نام‌های Matthew Prince, Lee Holloway, and Michelle Zatlyn در سال 2009 در سانفرانسیکو کالیفرنیا تأسیس شده‌است.)

بیشترین انتقاد انجام گرفته ازAMP در سئو این بود که نشانی ‌های دامنه ناشر یا URL های سئو ی دامنه را نشان نمی‌داد. در عوض، کاربران ساختارGoogle.com/amp/ را مشاهده کرده‌اند. شرکت گوگل تلاش کرده است تا مشکلات پیش آمده را حل کند و در ماه نوامبر به توسعه‌دهندگان سئو ی خود راه حلی را پیشنهاد داد.

شرکت گوگل هم اکنون این راه حل سئو را به صورت رسمی منتشر کرده است که ای ام پی را به URLهای منتشرکنندگان سئو تحویل می‌دهد. این راه‌حل شامل استفاده از Signed Exchange است، که یک چهارچوب فنی سئو است که به مرورگر ها اجازه می دهد تاURL های منتشر کنندگان را بر روی جستجوهای کَش شده ی AMP سئو نشان دهد. این راه حل هم اکنون بر روی مرورگر کروم 73 یا نسخه های بالاتر از آن قابل دسترس است و به زودی برای مایکروسافت نیز فعال می‌شود.

(حافظه نهان یا کَش (Cache) قسمتی از حافظه است که داده‌هایی که ممکن است در آینده توسط سایر اجزا پردازش شوند را به صورت موقت در خود ذخیره می‌کند. این قسمت از حافظه می‌تواند به سرعت به درخواست‌های پردازشی پاسخ داده و داده‌ها را به سرعت آماده کند. داده‌های ذخیره شده در حافظه نهان (Cache) ممکن است داده‌هایی باشند که پس از پردازش (مثلاً پس از پردازش توسط واحد سخت افزاری CPU یا به صورت مجازی، پس از پردازش توسط سیستم عامل یا برنامه‌ها) به صورت مستقیم در این قسمت ذخیره می‌شوند یا داده‌هایی باشند که فقط کپی‌ای از داده‌های اصلی (مثلاً داده‌های موجود در حافظه جانبی یا به صورت مجازی، پرنده‌ها و داده‌های موجود در کامپیوتر) موجود باشند.)

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/google-announces-signed-exchange-solution-to-deliver-amp-speed-to-publisher-urls/