سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آینده وبلاگ هایی که به سبک مجلات ساخته شده اند: روش ها و ایده ها

با این حال، این روند توسط تعداد زیادی از طراحی سایت ها پذیرفته شده است. از این ویژگی می توان در قسمت زیرین هدر به عنوان یک شعار استفاده کرد.

نگاهی به وبلاگ های محبوب خود بیندازید و به این دقت کنید که چند مورد از آن ها از تگ لاین ها در طراحی سایت استفاده می کنند. به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که بسیاری از وب سایت ها از این مورد در طراحی سایت خود بهره می گیرند.

همچنین به این دقت کنید که اغلب هدلاین ها در طراحی سایت نوشته ای تیره تر از تگ لاین مورد نظر دارند. این تضاد، توجه کاربران را در ابتدا به هدلاین، سپس به تگ لاین و مقاله مورد نظر جلب می کند.

لینک های مرتبط با محتوا

مجلات بزرگ ترجیح می دهند تا از هزاران پست با محتوای جدید روزانه در طراحی سایت استفاده کنند.

با این حجم زیاد، بهترین ایده برای مدیریت طراحی سایت این است که محتوای مرتبط و داخلی وب سایت را توسط لینک های مربوط به آن ها نمایش داد. همواره می توانید از ویجت پست های مرتبط در قسمت انتهای هر پست در طراحی سایت استفاده کنید، اما همچنین می توانید لینک های مورد نظر را به طور مستقیم به محتوای مرتبط پیوند دهید.

تصویر بالا از طراحی سایت TechCrunch است که از ویجتی کوچک در قسمت انتهای پست خود استفاده می کند. این ویجت با عنوان "مقالات مرتبط" نام گذاری شده است و شامل لینک هایی به چندین مورد از مقالات مشابه در موضوع مورد نظر در طراحی سایت است.

این روش، راهی بسیار عالی برای حفظ خوانندگان درون طراحی سایت و تشویق آن ها به خواندن پست های مشابه است. برای بار دیگر تأکید می‌کنیم که این روش نیز برای تمامی طراحی سایت ها کارآمد نیست، اما امری است که به شدت در حال رشد است.

همچنین می توانید از این ویژگی برای قسمت هایی از پست‌های خود استفاده کنید که بخشی از پست های وسیع تر است.

برای مثال، طراحی سایت ZDnet پست های خود را به گونه ای طراحی کرده است که هر پست دارای لیستی طولانی از لینک های مربوط به مقالات و پست های مرتبط با آن است.

این لینک ها مربوط به موضوعات مرتبط هستند، اما می توانید از این تکنیک برای هر گونه رخداد، یا محصولات مشابه در طراحی سایت استفاده کنید.

لینک های خارجی

اگر درون طراحی سایت خود مقالات و پست های مرتبط با پست مورد نظر خود ندارید، می توانید از لینک های مقالات مرتبط به پست خود از خارج طراحی سایت خود استفاده کنید.

برای این کار می توانید از حروف درشت و برجسته برای لینک های خود استفاده کنید که این روش، نقشی بسیار اساسی در جلب توجه کاربران دارد.

این روش یکی از محبوب ترین تکنیک ها در طراحی سایت ها یا مجلات بزرگ است و تاثیر بسیار زیادی در افزایش میزان بازدیدکنندگان وب سایت دارد.

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/web-design/magazine-blog-layouts-part-three/