سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سئو در تجارت های کوچک

اکثرتجارت های کوچک، سئو را با استفاده از روش های خود و بدون مشورت با متخصصان انجام می دهند

نزدیک به 80 درصد افراد دارای تجارت های کوچک، اعلام کردند که دانش و اعتماد به نفس کافی برای دسترسی به بهترین نتایج سئو را دارند.

بررسی که در رابطه با تجارت های کوچک انجام شده است، نشان می‌دهد که اکثریت آن ها اعلام کرده‌اند که باید استفاده از سئو را آغاز کنند، اما تنها 36 درصد آن ها استراتژی سئو ی مناسب را دارند و به صورت فعال از آن استفاده می‌کنند. این مطالعه بر روی 529 تجارت کوچک، که بین 1 تا 50 کارمند دارند انجام گرفته است و نتایج آن اعلام شده است.

علاوه بر 36 درصد ذکر شده، در این بررسی اعلام شد که 23 درصد این افراد قصد دارند تا در سال 2019 از قوانین مربوط به سوء استفاده کنند و 15 درصد آن ها اعلام کردند که قصد دارند در سال 2020 و بعد از آن سئو در وب سایت و تجارت خود به کار بگیرند. گرچه از تصمیم گیری برای انجام این کار تا اقدامات عملی راهی بسیار طولانی وجود دارد و ممکن است برخی از آن ها از انجام این کار پشیمان شوند.

در مطالعه انجام گرفته مشخص شد نزدیک به 44 درصد تجارت های کوچک، زمان یا پول خود را در سئو هزینه می‌کنند. اما این درصد ذکر شده مربوط به تجارت هایی است که بیش از 500 کارمند دارند.

اغلب افراد از سئو در تجارت خود استفاده می کنند

اغلب تجارت های کوچک اعلام کردند که سئو و قوانین مربوط به آن را بدون کمک از متخصصان و مشاوران خبره در این زمینه و توسط دانش خود انجام می دهند، همچنین 42 درصد این افراد از سئو و مشاورین مربوط به آن استفاده می‌کنند. 28 درصد آن ها اعلام کردند که برای بهبود تجارت و وب سایت خود، از کمپانی ها و شرکت های مربوط به بهبود سئو بهره می گیرند و 50 درصد این افراد اعلام کردند که از ابزارها و نرم افزارهای مربوط به سئو استفاده می‌کنند. تصور می کنم (نویسنده) که تفاوت و مسئله اصلی، بین افرادی است که از کمپانی های مربوط به سئو استفاده می کنند و آن هایی که از مشاوران مربوط به این زمینه بهره می گیرند.

تقریباً 80 درصد از این تجارت های کوچک، اذعان داشتند که اعتماد به نفس یا دانش کافی برای استفاده از بهترین شیوه های سئو را دارند. با این حال، حقیقت امر این است که نتایج منتشر شده از بازاریابی شبکه های اجتماعی این افراد و تجارت ها، نتایجی متفاوت از ادعاهای آن ها به همراه داشت.

روش های برتر سئو بین تجارت های کوچک

در این بررسی، از تجارت های کوچکی که هم اکنون از سئو استفاده می کنند پرسیده شد که سئو باعث فعال شدن چه اموری در شرکت آن ها شده است؟ بسیاری از این افراد، به طور اشتباه پاسخ دادند: بازاریابی رسانه های اجتماعی! این عبارت یکی از مهم‌ترین تاکتیک های این افراد بود و در واقع بالاترین درصد را به خود اختصاص داد (63 درصد).

 

منبع : https://whitewolfteam.com/blog/seo/majority-of-smbs-doing-seo-are-in-housing/